Newsy

Małgorzata Rozenek w nowej serii „W dobrym stylu” zajmie się tematami finansowymi. Zasugerowali jej to widzowie na Instagramie

2017-09-13  |  06:57

Prezenterka zdradza, że w nowym sezonie swojego programu sporo uwagi poświęci m.in. zarządzaniu finansami. Doradzi widzom, w co inwestować i jak efektywnie oszczędzać pieniądze. Zostaną również poruszone kwestie zakupu i wynajmu nieruchomości.

W poprzednich odcinkach programu „W dobrym stylu” Rozenek radziła widzom m.in., jak zorganizować udane przyjęcie urodzinowe dla dziecka, spakować się na miesięczny wyjazd do jednej walizki czy szybko przyrządzić efektowne danie, kiedy pojawiają się niespodziewani goście. W jesiennej edycji nie zabraknie również trudnych tematów.

Będzie bardzo dużo fajnych, ciekawych tematów, co ważne, były one konsultowane z widzami. Mój Instagram jest miejscem, gdzie mam kontakt z dużą liczbą swoich widzów i bardzo często tam właśnie sugerowano albo podrzucano mi pomysły, którymi powinniśmy się zająć – mówi agencji Newseria Małgorzata Rozenek.

Rozenek podkreśla, że sprawne zarządzanie domowym budżetem spędza sen z powiek wielu osobom. Dlatego tym razem gospodyni programu wraz ze swoimi gośćmi i ekspertami z różnych dziedzin będzie podsuwać gotowe rozwiązania dotyczące finansów.

– Sprawy finansowe, kwestie czy wynajmować czy kupować nieruchomość, w co inwestować, jaką część pieniędzy oszczędzać, na co wydawać. To są tematy, którymi zajmiemy się w nowym sezonie „W dobrym stylu” – wymienia Małgorzata Rozenek.

Małgorzata Rozenek podkreśla, że program „W dobrym stylu” to bez wątpienia skarbnica domowych sekretów i skutecznych patentów. Wystarczy zastosować choć część z nich, a życie stanie się prostsze, lepiej zorganizowane i po prostu stylowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.