Newsy

Małgorzata Socha: Nie zamierzam znikać z show-biznesowych imprez. Teraz jest mnie mniej, bo pracuję

2014-10-01  |  06:55

Małgorzata Socha dementuje plotki, jakoby miała zrezygnować z bywania na warszawskich salonach po to, by całkowicie poświecić się wychowywaniu kilkunastomiesięcznej córeczki. Aktorka tłumaczy, że rzadziej pokazuje się na wszelkiego rodzaju eventach czy imprezach modowych, bo po prostu jest bardzo zapracowana.  

– Nie znikam z życia publicznego na rzecz tego, żeby zaszyć się w domu. Jak najbardziej planuję dalej tak samo udzielać się zawodowo i nie zamierzam nigdzie znikać. Trzeba coś pisać na mój temat, więc piszą. News jak news, czyli żaden – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Socha, aktorka.

Małgorzata Socha nie kryje zdenerwowania doniesieniami plotkarskiej prasy. Jej zdaniem to najlepszy przykład artykułu wyssanego z palca.

– Jest mnie mniej, ponieważ dużo pracuję. Godzenie dwóch projektów równolegle, mówię tutaj o „Przyjaciółkach” i „Wkręconych 2” jest dość męczące – tłumaczy Małgorzata Socha.

Wkrótce aktorka rozpoczyna również próby do nowego spektaklu w Teatrze 6. piętro. Małgorzata Socha podkreśla, że jej zawodowy grafik pęka w szwach, ale stara się jak najlepiej łączyć pracę z opieką nad 13-miesięczną córeczką Zosią. A jeśli trzeba, znajduje również czas na show-biznesowe spotkania.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.