Newsy

Marcela Leszczak: Próbuję wszystkiego. Wykładałam kostkę brukową, pracowałam w warsztacie, a ostatnio zaśpiewałam

2014-03-31  |  07:20
Marcela Leszczak na razie nie chce się wiązać na stałe z konkretnym zawodem i woli zdobywać doświadczenie w różnych dziedzinach. Nie stroni od żadnych zajęć. W przeszłości wykładała kostkę brukową i pracowała u taty w warsztacie samochodowym.

Bawię się życiem. Uważam, że jeżeli mam takie warunki, to po prostu próbuję wszystkiego. Spróbowałam modelingu, ostatnio aktorstwa, całkiem niedawno zaśpiewałam gościnnie z moim znajomym – mówi Marcela Leszczak.

Leszczak nagrała piosenkę z zaprzyjaźnionym raperem Liu. Utwór nosi tytuł „Zostań. Modelka nie planuje dalszej kariery muzycznej, ale jak mówi każde zajęcie to dla gwiazdy cenne doświadczenie. Jako aktorka nauczyła się okazywać emocje i słuchać, z czym zawsze miała problem. Natomiast udział w programie „Top Model. Zostań modelką” był dla niej próbą charakteru i początkiem wielkich zmian w życiu.

–  Z „Top Model” wyniosłam trochę pokory. Ten program popchnął mnie też do tego, żeby zacząć coś robić, żebym mogła przeprowadzić się do Warszawy – wyjaśnia top modelka.

Marcela Leszczak pochodzi z Konina. Udział w 3.edycji „Top Model” przyniósł jej popularność. Od  sierpnia 2013 r. można ją było oglądać w mocno krytykowanym serialu „Miłość na bogato”. Wbrew ostatnim doniesieniom, wystąpi jednak w drugim sezonie. Zapisała się też na kurs aktorstwa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.