Newsy

Marcelina Szlachcic: Dzięki Dawidowi Kwiatkowskiemu nauczyłam się współpracować na scenie

2020-02-14  |  06:11

Młoda wokalista podkreśla, że udział w pierwszej edycji „The Voice Kids” był dla niej przygodą, dzięki której dużo się nauczyła. W trakcie popularnego talent show była członkiem drużyny Dawida Kwiatkowskiego. Wspomina, że dzięki trenerowi udoskonaliła warsztat wokalny oraz nabyła nowe umiejętności. Dowiedziała się także, na czym polega współpraca, niezwykle pomocna podczas występów scenicznych.

Szlachcic przyznaje, że Dawid Kwiatkowski jest nie tylko zdolnym wokalistą i nauczycielem, lecz także sympatycznym i empatycznym człowiekiem. To sprawia, że nauka pod jego czujnym okiem była przyjemna oraz owocna.

Dawid jest bardzo miłą osobą. Naprawdę fajnie się z nim pracowało i serdecznie go pozdrawiam – mówi w rozmowie z Agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.

Udział w „The Voice Kids” pozwolił wokalistce rozwinąć skrzydła i rozpocząć karierę. Marcelina Szlachcic zadebiutowała na muzycznym rynku tuż po zakończeniu talent show utworem zatytułowanym „Wielkie plany”. Niedawno premierę miał jej najnowszy singiel „Q&A”. Szlachcic mimo młodego wieku nie może narzekać na brak pracy i obowiązków. Zajmuje się bowiem komponowaniem repertuaru, który znajdzie się na jej debiutanckiej płycie. Mimo że na co dzień występuje solo, tłumaczy, że Kwiatkowski pokazał jej, jak ważna jest umiejętność pracy w zespole.

Dawid nauczył nas współpracować na scenie. Pamiętam pierwsze próby z Kubą i Gabrysią przed bitwą, każdy myślał o sobie, ponieważ chciał wygrać. Później Dawid wziął nas na bok i powiedział,  że musimy pracować razem – być tercetem. Myślę, że właśnie to nauczyło mnie pracy grupowej – tłumaczy wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.