Mówi: | Marcelina Zawadzka |
Funkcja: | prezenterka |
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Zdaniem prezenterki zakupy online są nie tylko wygodną alternatywą, ale i koniecznością dla wielu młodych rodziców, którzy chcą jak najefektywniej łączyć obowiązki zawodowe, rodzicielskie i własne potrzeby.
– Tym bardziej teraz ulegam zakupowemu szaleństwu, kiedy już urodziliśmy się z Leonidasem, on ma osiem miesięcy i mogę robić zakupy online dosłownie z pozycji kanapy. Mogę to robić na przykład o godzinie 21.30, kiedy mały zasypia, nie muszę ciągnąć tego dziecka do sklepów, tylko po prostu wszystko, co chcę, na czym mi zależy, mogę kupić w sieci – mówi agencji Newseria Marcelina Zawadzka.
W ten sposób modelka kupuje chociażby ubrania właśnie dla nowego członka rodziny i docenia to, że internet daje dostęp do unikalnych produktów, których nie znajdzie się w lokalnych sklepach.
– Ubrania są moją słabością, ale powiem przewrotnie, już teraz nie dla mnie, tylko też dla małego, bo on bardzo, ale to bardzo często zmienia rozmiary, praktycznie co miesiąc zmieniamy rozmiar. I online mogę kupić różne fajne outficiki, że w ogóle nawet nie wiedziałam, że takie rzeczy dla małych istotek istnieją – mówi.
Marcelina Zawadzka zauważa, że niewątpliwą zaletą zakupów w sieci jest to, że nie wychodząc z domu, można przeglądać oferty tysięcy sklepów z przeróżnym asortymentem. To pozwala jej na większą wygodę i oszczędność czasu.
– Tam rzeczywiście mogę kupić wszystko, często coś do domu wybieram, bo cały czas jesteśmy w budowie, chcę też troszeczkę zmienić design domku w lesie, ostatnio poluję na przykład na moskitiery, żeby małego nie gryzły komary, więc trochę świat mi się zaczął kręcić wokół dziecka i wszystkich rzeczy wokół. Też nie chce mi się nosić już niektórych rzeczy jedzeniowych, to oczywiście też kupuję przez internet – mówi.
Marcelina Zawadzka była gościem Domówki Amazon Prime Day zorganizowanej przez Amazon.pl, której gospodarzami byli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. Powodem do organizacji eventu była zapowiedź Prime Day – trwającego aż cztery dni festiwalu okazji na Amazon.pl.
– Cieszę się, bo ten Prime Day jest od 8 do 11 lipca, więc tych okazji będzie sporo i będę miała kilka wieczorów, żeby przeszperać wszystko. Nie będę mówiła, że nie lubię czegoś czasami dotknąć w sklepie stacjonarnym, ale są takie momenty, tak jak teraz, że praktycznie przez osiem miesięcy nie mam na to czasu ani też ochoty. Powiem szczerze, nie lubię tych mocnych, dużych świateł w różnych galeriach, więc uwielbiam zakupy online. Kiedy mały już zasypia, to ja mam wtedy czas dla siebie i robię zakupy w sieci – dodaje.
Czytaj także
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-07-01: Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
- 2025-07-28: Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych
- 2025-07-08: Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
- 2025-07-10: Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów
- 2025-06-26: Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-06-13: Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
- 2025-07-31: Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik
- 2025-07-17: Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.