Newsy

Marek Kościkiewicz został menadżerem młodych artystów

2014-03-04  |  07:00

Wokalista i producent muzyczny Marek Kościkiewicz rozpoczyna działalność menadżerską i ścisłą współpracę z wytwórnią wydawniczo-koncertową – Tuff Management. To drugie tego typu przedsięwzięcie w karierze muzyka.

Tuff Management zajmuje się szeroko zakrojoną promocją zdolnych i rozpoczynających karierę muzyczną artystów. Agencja służy pomocą w doborze muzyków, nagrywaniu płyty oraz realizacji teledysków. W jej gestii leży także załatwianie spraw prawnych oraz organizacja koncertów.

 – Pod swoimi skrzydłami mam czterech naprawdę uzdolnionych młodych ludzi. Są to: Vika Katajew, Antek Smykiewicz, Ralph Kamiński oraz Asia Ash. Można powiedzieć, że mamy zalążek firmy fonograficznej oraz managmentowej. Opiekujemy się wymienionymi artystami i zamierzamy wydać ich płyty. Potem oczywiście zapewnimy im odpowiednią promocję – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Marek Kościkiewicz.

Piosenkarz objął opieką artystów reprezentujących różne gatunki i stylistyki. Kościkiewicz w każdym z nich widzi potencjalną gwiazdę polskiej sceny muzycznej.

 – Vika śpiewała od dziecka, więc uznałem, że musi mieć szansę pokazać talent szerszej publiczności. Antek Smykiewicz brał udział w The Voice of Poland wraz z Rafałem Brzozowskim. Gdy Rafał poszedł swoją drogą, mogłem zaopiekować się drugim uczestnikiem programu. Z Asią Ash miałem okazję grać jako DJ, ma głos idealny do klubowych utworów, co bardzo mi się podoba. Z Ralphem Kamińskim poznałem się w trakcie festiwalu „Karpatia” w Rzeszowie, który wygrał. Doszliśmy do porozumienia, że pomożemy mu sprzedać jego muzykę. Ralph tworzy kompozycje dalekie od mainstreamu. Można go umieścić gdzieś między Fismollem a Melą Koteluk – mówi wokalista.

W 1990 roku Marek Kościkiewicz założył pierwszą wytwórnię – Zic Zac Music Company. Powiązani z nią byli m.in.: Andrzej Piaseczny, Urszula, Kayah, WWO, Yugoton oraz Krzysztof Krawczyk. Agencja Zic Zac w 2008 roku została przejęta przez Sony Music Polska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.