Mówi: | Marek Krupski |
Funkcja: | aktor |
Marek Krupski: Mógłbym spędzać z moją żoną 24 godziny na dobę. Cieszę się, że razem gramy
Aktor zdradza, że choć w domu często jest namawiany przez żonę do przećwiczenia swoich kwestii, to jednak niechętnie skłania się ku takim praktykom. Jego zdaniem próby najlepiej robić na planie serialu, tuż przed zagraniem danej sceny. Bardzo ceni sobie jednak to, że mają szansę pracować przy jednym projekcie i dzięki temu mogą spędzać ze sobą więcej czasu. Zdradza też, że w kolejnym sezonie widzowie „Rodzinnego interesu” z pewnością będą usatysfakcjonowani. Poza ulubionymi bohaterami zobaczą bowiem nowe postacie, jeszcze bardziej intrygujące historie i wiele zaskakujących sytuacji.
W serialu „Rodzinny interes” Marek Krupski wciela się w rolę Wojtka, który wraz ze swoim przyjacielem z dzieciństwa Ryszardem otwiera warsztat samochodowy. Ich żony prowadzą mały, ale cieszący się dużą popularnością wśród klientów salon fryzjerski „Bella Ella”. Z kolei Magdalena Modra-Krupska gra tajemniczą i przebiegłą księgową Violettę.
– Uwielbiam pracować z moją żoną i tak naprawdę mógłbym z nią spędzać 24 godziny na dobę. Cieszę się, że razem gramy. Jak jesteśmy w domu, to żona mówi: „No, poćwiczmy”, a ja mówię: „Nie, no rybko, zróbmy coś innego”. Ale jeśli oczywiście mamy czas, to staramy się troszkę poćwiczyć nasze kwestie, ale i tak wolę zawsze ćwiczyć przed sceną. Ponieważ często jest tak, że sama lokalizacja, w której gramy, dodaje nam jakichś dodatkowych pomysłów. Oczywiście, tekst musimy znać, natomiast kwestia interpretacji w danym miejscu czy też pod wpływem poprzedniej sceny, gdzie ktoś zagrał, jakiś inny partner powoduje często, że te sceny troszkę ewoluują już na miejscu podczas grania – mówi agencji Newseria Marek Krupski.
W każdym odcinku serialu poznajemy losy nowych bohaterów, którzy są klientami obu tych firm. Do fabuły powróci też celebryta Dariusz Witter (w tej roli Dariusz Kordek), który w pierwszym sezonie odkrył swoją tajemnicę – okazał się zaginionym bratem Ryszarda. Widzowie przekonają się, jak ta sytuacja wpłynie na dalsze losy obu mężczyzn.
– W nowym sezonie zaskoczymy myślę przede wszystkim emocjami i historiami, gdzie sensacja będzie goniła sensację, ale nie tylko. Na pewno będzie miłość, będą łzy, i to nie tylko w wykonaniu kobiet, lecz także będą płakali mężczyźni, więc to będą naprawdę wzruszające sceny. Sama koncepcja też się troszkę zmieniła. Będzie się więcej działo u głównych postaci, u Wojtka, u ludzi, którzy pracują w warsztacie i w salonie „Bella Ella”. No i tam naprawdę dojdzie do prawdziwych miszmaszów. Wybaczcie mi, bo nie mogę spojlerować, ale na pewno będą emocje – mówi Marek Krupski.
Krupski tłumaczy, że w nowym sezonie scenarzyści nie tylko skupili się na rozwinięciu najciekawszych wątków głównych, lecz także wprowadzili nowe, wyraziste postaci i oryginalne case'y.
– Będzie również to, co mężczyźni lubią najbardziej, czyli piękne kobiety i niekoniecznie szybkie samochody. Mieliśmy ostatnio nawet taką, starą oryginalną wołgę, to jest klasyk. Mieliśmy również ciągnik, motocykl z II wojny światowej, ale nie tylko – mówi Marek Krupski.
Pierwszy sezon serialu „Rodzinny interes” w TV Puls oglądało 213 tys. widzów. Na drugą transzę producenci przygotowują 40 odcinków.
Czytaj także
- 2024-07-16: Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr
- 2024-06-26: Katarzyna Dowbor: Kocham Andaluzję. Z przyjemnością jeżdżę tam na wakacje do domu moich dzieci
- 2024-07-11: Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
- 2024-07-10: Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
- 2024-06-19: Katarzyna Pakosińska: Bardzo interesujemy się z mężem Dalekim Wschodem. Marzy nam się lot do Korei, by lepiej poznać tamtejszą historię i kulturę
- 2024-06-03: Filip Chajzer: Ciągły hejt i to, że non stop musiałem z kimś walczyć, przestało mi się spinać ze sobą. Moje 40. urodziny to jest rozpoczęcie gry już na moich zasadach
- 2024-06-11: Filip Chajzer: Przyszłości nie chciałbym wiązać z mediami, ale z biznesem. W telewizji chcę być tylko hobbystycznie, bo jestem urodzonym reporterem
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
- 2024-05-13: Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
- 2024-06-04: Magdalena Boczarska: Spektakl „Wypiór” rozprawia się z mitem romantyzmu i z postacią Adama Mickiewicza. Nasz wieszcz wcale nie był takim kryształowym bohaterem i wielkim patriotą, za jakiego go uznajemy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.