Newsy

Margaret: Dzięki pracy w końcu będę miała udanego sylwestra

2013-12-31  |  08:00

Margaret zaśpiewa dzisiaj dla widzów telewizji Polsat podczas imprezy sylwestrowej w Gdyni. Spędzenie ostatniego dnia roku w pracy absolutnie jej nie martwi. Wręcz przeciwnie młoda gwiazda ma nadzieję, że tegoroczny sylwester wreszcie będzie dla niej udany.

Czuję taką presję, że w sylwestra muszę się super bawić. Dla mnie imprezy są najfajniejsze, kiedy wychodzą strasznie spontanicznie mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.   Sylwester nie jest taką imprezą, więc dla mnie połączenie sylwestra z pracą to jest akurat pomysł idealny. Uwielbiam być na scenie i pracować, więc może w końcu będę miała udanego sylwestra.

22-letnia piosenkarka, która wdarła się do polskiego show-biznesu przebojem „Thank You Very Much” oraz nagranym do niego odważnym teledyskiem, próbuje jednak żyć tak jak przed debiutem. Margaret stara się ignorować zamieszanie, jakie wywołała na polskim rynku muzycznym. Ciągle pojawia się prywatnie na imprezach, na których bawią się jej fani. Nie dba o swój perfekcyjny wizerunek, czego jednak potem często żałuje:

Staram się żyć normalnie i nie zwariować - zapewnia Margaret. Cały czas wychodzę sobie bez make-up'u do galerii handlowej. I moi współpracownicy mówią: „Gosia, pomaluj się, bo ty już nie możesz”. A ja mówię: „Co nie mogę, jak mogę?”. Później ktoś sobie robi ze mną zdjęcie, patrzę na nie i sobie myślę: „O Boże, mogłam się pomalować”.

Margaret, nazywana przez krytyków muzycznych „najlepszym polskim dobrem eksportowym”, zaśpiewa w Gdyni swój największy hit „Thank You Very Much” oraz utwór-niespodziankę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.