Mówi: | Krystyna Mazurówna - tancerkal i choreografka; Ryszard Rembiszewski - prezenter radiowy i telewizyjny; Ada Szulc - wokalistka; Hannna Bakuła - malarka; Marek Włodarczyk - aktor |
Mazurówna, Bakuła i Rembiszewski o kobietach, które ich inspirują
Beata Tyszkiewicz, Monica Belucci czy Lukrecja Borgia - to kobiety, które inspirują polskie gwiazdy. Krystyna Mazurówna, Hanna Bakuła i Ryszard Rembiszewski przyznali, że kobiety wbrew stereotypom, bywają przecież niezwykle silne i mogą być przykładem także dla mężczyzn.
Krystyna Mazurówna zdradziła, że fascynują ją kobiety, które potrafią owinąć sobie panów wokół palca.
– Fascynuję mniej kobiety, które są męskie, potrafią podejmować decyzje w życiu, umieją robić to, co chcą, są kompletnie wolne – powiedziała gwiazda na gali magazynu "Imperium Kobiet".
Hanna Bakuła zapytana o kobiece fascynacje w jej życiu, odpowiedziała bez zastanowienia.
– Lukrecja Borgia. Ona potrafiła wytruć pół dworu we Florencji i nikt jej nie złapał. Podobno truła wodą, w której stały bukieciki konwalii. To jest największa trucizna świata – oceniła artystka.
O ważne kobiety agencji informacyjnej Newseria Lifestyle spytała także mężczyzn.
– Na pewno Monica Belucci. Swego czasu, jak byłem trochę młodszy, bardzo mnie intrygowała Mireille Darc, która była partnerką Alaina Delona. Na pewno by mnie nie pociągała taka kobieta jak Catherine Deneuve, bo jest bardzo zimna w swoim odbiorze – zdradził Ryszard Rembiszewski.
Trzecie urodziny pisma "Imperium Kobiet" świętowali także: Alicja Węgorzewska, Czesław Mozil i Jarosław Jakimowicz. O muzyczną oprawę jubileuszu zadbał DJ Adamus i Ada Szulc.
Czytaj także
- 2024-11-21: Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
- 2024-10-18: Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
- 2024-09-30: Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
- 2024-09-16: Ligowe mecze siatkarek w poprzednim sezonie obejrzało na trybunach ponad 210 tys. widzów. Sukcesy polskiej ligi przyciągają sponsorów
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-19: Co czwarta kobieta poniżej 20. roku życia doświadczyła przemocy ze strony partnera. Problem dotyczy nie tylko krajów o niskich dochodach i dużych nierównościach
- 2024-08-08: Polki dość późno zaczynają myśleć o swojej niezależności finansowej na emeryturze. Nie mają konkretnie zdefiniowanych celów związanych z oszczędzaniem
- 2024-06-03: Filip Chajzer: Ciągły hejt i to, że non stop musiałem z kimś walczyć, przestało mi się spinać ze sobą. Moje 40. urodziny to jest rozpoczęcie gry już na moich zasadach
- 2024-05-22: Joanna Przetakiewicz: Podczas kampanii wyborczej kobietom wiele obiecano. Jak na razie nie widać rezultatów i jest duże rozczarowanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.