Newsy

Mazurówna, Bakuła i Rembiszewski o kobietach, które ich inspirują

2013-10-29  |  09:35
Mówi:Krystyna Mazurówna - tancerkal i choreografka; Ryszard Rembiszewski - prezenter radiowy i telewizyjny; Ada Szulc - wokalistka; Hannna Bakuła - malarka; Marek Włodarczyk - aktor
  • MP4
  • Beata Tyszkiewicz, Monica Belucci czy Lukrecja Borgia - to kobiety, które inspirują polskie gwiazdy. Krystyna Mazurówna, Hanna Bakuła i Ryszard Rembiszewski przyznali, że kobiety wbrew stereotypom, bywają przecież niezwykle silne i mogą być przykładem także dla mężczyzn.

    Krystyna Mazurówna zdradziła, że fascynują ją kobiety, które potrafią owinąć sobie panów wokół palca.

    – Fascynuję mniej kobiety, które są męskie, potrafią podejmować decyzje w życiu, umieją robić to, co chcą, są kompletnie wolne – powiedziała gwiazda na gali magazynu "Imperium Kobiet".

    Hanna Bakuła zapytana o kobiece fascynacje w jej życiu, odpowiedziała bez zastanowienia.

    – Lukrecja Borgia. Ona potrafiła wytruć pół dworu we Florencji i nikt jej nie złapał. Podobno truła wodą, w której stały bukieciki konwalii. To jest największa trucizna świata – oceniła artystka.

    O ważne kobiety agencji informacyjnej Newseria Lifestyle spytała także mężczyzn.

    – Na pewno Monica Belucci. Swego czasu, jak byłem trochę młodszy, bardzo mnie intrygowała Mireille Darc, która była partnerką Alaina Delona. Na pewno by mnie nie pociągała taka kobieta jak Catherine Deneuve, bo jest bardzo zimna w swoim odbiorze – zdradził Ryszard Rembiszewski.

    Trzecie urodziny pisma "Imperium Kobiet" świętowali także: Alicja Węgorzewska, Czesław Mozil i Jarosław Jakimowicz. O muzyczną oprawę jubileuszu zadbał DJ Adamus i Ada Szulc.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.