Newsy

Monika Pietrasińska: Imprezy niewiele wnoszą do mojego życia. Wolę kupić książkę niż sukienkę na kolejne wyjście

2015-06-26  |  07:05

Monika Pietrasińska ma dość bywania na imprezach. Twierdzi, że pozowanie na ściankach jej nie rozwija, a pieniądze zamiast na wieczorowe suknie woli przeznaczyć na kupno dobrej książki lub wakacyjnego wyjazdu. W tym roku była już w Turcji i na Krecie, wkrótce wybiera się do Hiszpanii.

Monika Pietrasińska zyskała rozgłos dzięki roli w serialu „Miłość na bogato”. Na początku swojej medialnej kariery chętnie bywała na publicznych imprezach i pozowała na ściankach. Stała się znana z odważnych, często kontrowersyjnych kreacji. Niedawno uznała jednak, że woli zajmować się rzeczami, które dadzą jej więcej satysfakcji i korzyści zawodowych.

– Lubię rzeczy, które rozwijają. To, że przyjdę na jedną, drugą, trzecią czy dziesiątą imprezę do mojego życia wniesie niewiele mówi Monika Pietrasińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dla modelki nie bez znaczenia są także koszty każdego wyjścia na imprezę. Pietrasińska nie wypożycza kreacji, w których pokazuje się na czerwonym dywanie, ponieważ nie uznaje noszenia rzeczy po innej osobie. Za każdym razem kupuje więc sukienkę.

– Miałam taki okres w życiu, kiedy dużo chodziłam na imprezy. Niestety, niesie to za sobą niemałe koszty. Teraz wolę sobie kupić fajną książkę czy pojechać na wakacje w zamian za sukienkę, którą muszę kupić na takie wyjście, bo niemało to kosztuje mówi Monika Pietrasińska.

W tym roku modelka już kilkakrotnie wyjeżdżała na urlop. Była w Turcji i na Krecie. Wakacje Pietrasińska najchętniej spędza w Europie, nie przepada bowiem za długimi lotami.

– Męczę się strasznie i jest mi źle. Jestem nie do wytrzymania, jak mam lecieć 27 godzin, dlatego wolę Europę, jest tu całkiem przyjemnie, wakacje dopiero się zaczynają. Teraz będzie Barcelona, potem nasze polskie Międzyzdroje, które uwielbiam – mówi Monika Pietrasińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.