Newsy

Monika Richardson napisała książkę kucharską. Premiera przed Bożym Narodzeniem.

2013-10-30  |  07:20
Monika Richardson wydaje książkę z przepisami. W "Kuchni kobiet" dziennikarka zgromadziła przepisy z całego świata. Przez kilka lat zebrała je od kobiet, z którymi miała okazję rozmawiać podczas służbowych i prywatnych spotkań. To już piąta książka na koncie Moniki Richardson.

Jestem bardzo płodną "twórczynią książek". Nie chcę nazywać siebie pisarką, bo po co ma potem Kuba Wojewódzki znowu się na mnie „wyzwierzęcać” – mówi Monika Richardson agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda przyznaje, że chciała pokazać swoim fanom nieco inną stronę swojej osobowości.

Myślę, że moi widzowie mogli nie podejrzewać, że w ogóle gotuję, a jeżeli nawet, to że potrafię później te przepisy komuś przekazać – mówi Richardson.

Wiele przepisów jest związanych z osobistymi przeżyciami autorki.

To jest kuchnia mojej babki, mojej mamy, moich ciotek, mojej rodziny. Kuchnia wymyślona przez kobiety dla mężczyzn. Zdradzam w tej książce np. przepis na pieczeń wołową, który dostałam od ciotki mojego byłego męża z Australii. Mięso marynuje się przez co najmniej dwie doby. Później, jak ona się już upiecze, na wierzch kroi się bagietkę z musztardą dijon. To najpyszniejsza rzecz na świecie. Uważam, że idealnie nadaje się na długie zimowe wieczory. W mojej książce znajduje się wiele przepisów, które przewędrowały pół świata – mówi Monika Richardson.

Książka trafi do księgarń przed Bożym Narodzeniem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.