Newsy

Najnowszy singiel Dody „Riotka” podbija serca Holendrów. W urodziny wokalistki premiera anglojęzycznej wersji utworu

2015-02-11  |  06:45

Doda zdradza, że do tego, by nagrać anglojęzyczną wersję utworu, zachęciła ją popularność singla „Riotka” w zagranicznych stacjach radiowych. Piosenka zatytułowana „Not Over You” będzie miała swoją premierę w najbliższy weekend. Przygotowywano również teledysk.

„Riotka” to zwrot ku muzyce tanecznej, opartej na synth-popowym rytmie. Tekst napisała Kasia Popowska, a ścieżkę dźwiękową skomponowała pochodząca z Liverpoolu Chelcee Grimes, która ma na koncie współpracę m.in. z Kylie Minogue i The Saturdays. Singiel miał swoją premierę w 31 grudnia. Można go usłyszeć nie tylko w polskich, lecz także w zagranicznych stacjach radiowych, m.in. w Holandii.

Feedback jest bardzo pozytywny, fani są zachwyceni, tak że się cieszę. Postanowiłam nie być głucha na te sygnały, dlatego powstanie angielska wersja ,,Riotki’’, na moje urodziny, które są 15 lutego. Nie tylko ja dostanę prezent, lecz także moi fani – mówi Doda w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka tłumaczy, że określenie „riotka” wymyśliła sama jako synonim słowa „buntowniczka”. Niewykluczone, że na fali popularności utworu wejdzie ono na stałe do slangu młodzieżowego, podobnie jak „dżaga” .

Jestem osobą raczej wyluzowaną, w związku z tym nie nakręcam się i nie spędza mi snu z powiek to, czy na pewno wszyscy będą mówić o zbuntowanych dziewczynach. Zobaczymy, co będzie  – dodaje piosenkarka.

Teledysk do singla „Riotka” na  YouTube ma już ponad dwa miliony odsłon.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.