Mówi: | Mariusz Przybylski |
Funkcja: | projektant mody |
Nie będzie zgody wśród jurorów „Project Runway”
Ruszyły zdjęcia do nowego reality-show „Project Runway”, w którym trzynastu młodych projektantów będzie zmagać się z różnymi modowymi zadaniami. Wszyscy zamieszkają w jednym domu, a co tydzień jeden z uczestników, który najsłabiej wykona swoje zadanie, odpadnie. Mariusz Przybylski, jeden z jurorów zdradza, że oceny niektórych jurorów będą zupełnie inne od pozostałych.
– Nasze zdania się czasami totalnie różnią – przyznaje projektant w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
W skład jury, oceniającego młodych projektantów, weszli modelka Anja Rubik, właścicielka marki La Mania Joanna Przetakiewicz oraz projektanci Tomasz Ossoliński i Mariusz Przybylski.
– Jesteśmy takim fajnym, zgranym jury. Zgranym w tym sensie, że potrafimy dać tym ludziom jakąś lekcję. Potrafimy im dać coś, co będzie dla nich ważne. Dobrze, że jest Anja Rubik, która też inaczej na to spojrzy, ale też w bardzo profesjonalny sposób. Jest w jury Joanna Przetakiewicz, która też na to spojrzy od bardziej biznesowej strony, a niewątpliwie na tym się zna bardzo dobrze – ocenia Mariusz Przybylski.
Przybylski jednocześnie podkreślił, że wybór zwycięzcy nie będzie łatwy, bo do show dostali się bardzo zdolni projektanci.
– Potwierdza się to, co mi się zawsze wydawało, że mamy mnóstwo zdolnych, młodych ludzi. Niestety nie mamy pieniędzy na to, by tę modę promować, by ją pokazywać – powiedział projektant.
W polskiej edycji „Project Runway” zwycięzca otrzyma m.in. nagrodę pieniężną oraz wsparcie w stworzeniu własnej kolekcji w jednej ze znanych firm odzieżowych. Emisja programu wiosną 2014 w TVN.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-11-12: Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
- 2024-11-06: Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.