Newsy

Nie będzie zgody wśród jurorów „Project Runway”

2013-11-25  |  08:15

Ruszyły zdjęcia do nowego reality-show „Project Runway”, w którym trzynastu młodych projektantów będzie zmagać się z różnymi modowymi zadaniami. Wszyscy zamieszkają w jednym domu, a co tydzień jeden z uczestników, który najsłabiej wykona swoje zadanie, odpadnie. Mariusz Przybylski, jeden z jurorów zdradza, że oceny niektórych jurorów będą zupełnie inne od pozostałych.

– Nasze zdania się czasami totalnie różnią – przyznaje projektant w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W skład jury, oceniającego młodych projektantów, weszli modelka Anja Rubik, właścicielka marki La Mania Joanna Przetakiewicz oraz projektanci Tomasz Ossoliński i Mariusz Przybylski.

– Jesteśmy takim fajnym, zgranym jury. Zgranym w tym sensie, że potrafimy dać tym ludziom jakąś lekcję. Potrafimy im dać coś, co będzie dla nich ważne. Dobrze, że jest Anja Rubik, która też inaczej na to spojrzy, ale też w bardzo profesjonalny sposób. Jest w jury Joanna Przetakiewicz, która też na to spojrzy od bardziej biznesowej strony, a niewątpliwie na tym się zna bardzo dobrze – ocenia Mariusz Przybylski.

Przybylski jednocześnie podkreślił, że wybór zwycięzcy nie będzie łatwy, bo do show dostali się bardzo zdolni projektanci.

– Potwierdza się to, co mi się zawsze wydawało, że mamy mnóstwo zdolnych, młodych ludzi. Niestety nie mamy pieniędzy na to, by tę modę promować, by ją pokazywać – powiedział projektant.

W polskiej edycji „Project Runway” zwycięzca otrzyma m.in. nagrodę pieniężną oraz wsparcie w stworzeniu własnej kolekcji w jednej ze znanych firm odzieżowych. Emisja programu wiosną 2014 w TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.