Newsy

Omenaa Mensah zaprojektowała linię farb do wnętrz

2016-03-31  |  06:50

Dziennikarka rozpoczęła kolejną inicjatywę, której celem jest pomoc dzieciom ulicy w Afryce. Nawiązała współpracę ze znaną firmą budowlaną i zaprojektowała własną linię farb do wnętrz. Część dochodu z jej sprzedaży zostanie przekazana na budowę szkoły w Ghanie. Firma Termo Organika będzie też wspierać projekt deweloperski Omeny Mensah w Trójmieście.

Omenaa Mensah rozpoczęła współpracę ze znaną firmą budowlaną Termo Organika. Dziennikarka została ambasadorką marki, zaprojektowała też autorską linię farb do wnętrz. Nosi ona nazwę Omenaa Kolor, a w jej skład wchodzi dwadzieścia różnych kolorów. Część dochodu ze sprzedaży nowej kolekcji zostanie przeznaczona na projekt budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie, który jest jednym z głównych celów fundacji Omeny Mensah. 

Później, mam nadzieję, że razem z Termo Organiką, ładnie wymalujemy szkołę, tak że będzie w pięknych kolorach. Oprócz tego Termo Organika będzie wspierała moją pierwszą inwestycję budowlaną, którą w tym roku zaczynam w Trójmieście – mówi Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka ma też nadzieję, że dzięki współpracy z marką Termo Organika łatwiej będzie jej znaleźć firmy, które zaangażują się w samą budowę szkoły w Ghanie. Chodzi m.in. o przekazanie niezbędnych materiałów.

Premiera kolekcji Omenaa Kolor miała miejsce pod koniec marca z tej okazji zaproszone przez dziennikarkę gwiazdy namalowały obraz zatytułowany „Wiosna”. Zostanie on zlicytowany, a uzyskane pieniądze przekazane na projekt budowy szkoły. Szkic obrazu przygotowała znana ilustratorka Olka Osadzińska. Omenaa Mensah już myśli o kolejnych projektach charytatywnych.

– Będzie jeszcze jeden fajny projekt, też z Olką Osadzińską, która będzie rysowała na kolekcji T-shirtów i toreb m.in. wizerunki naszych dzieciaków – zapowiada Omenaa Mensah.

W linii Omenaa Kolor znalazło się wiele żywych, energetycznych barw. Dziennikarka w swoich stylizacjach nie przesadza jednak z nadmiarem kolorów uważa, że jej typ urody jest wystarczająco ekspresyjny. Ubiera się raczej w stonowane odcienie, a jeśli decyduje się na bardziej intensywny kolor, to tylko jeden. Na odrobinę barwnego szaleństwa w postaci kolorowych butów czy sukienek decyduje się najczęściej latem.

– Gdy mam szansę być w Afryce, to najczęściej wtedy noszę np. kolorowe chusty. Decyduje się na takie stylizacje gdziekolwiek jest egzotycznie, wtedy wpisuję się w ten klimat, chcę być też egzotyczna i kolorowa – mówi Omenaa Mensah.

Gwiazda ma też swoją ulubioną barwę. Jest to kolor złoty.

– Bardzo lubię złoty, ale także biel, oczywiście czerń, bo jest klasyczna, szary i błękit – mówi Omenaa Mensah.

Dziennikarka już planuje kolejną podróż do Afryki ma nadzieję, że wyjedzie do Ghany na przełomie kwietnia i maja. Jej fundacja właśnie przelała pieniądze na stypendia dla swoich podopiecznych, którzy dzięki temu będą mogli wkrótce rozpocząć naukę. Ponad trzydzieścioro dzieci z Ghany ma w ten sposób opłacony cały rok nauki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.