Newsy

Paulina Chylewska: Mój nowy program to połączenie programu kulinarnego z talk-show. Nie wiem, czy odważyłabym się gotować publicznie

2018-01-22  |  06:21

Dziennikarka poprowadzi nowy program na antenie telewizji Polsat. W każdym odcinku, wraz z gośćmi i współprowadzącym Szymonem Kołeckim, będzie przyrządzać proste potrawy i rozmawiać o kuchni, biesiadowaniu i ważnych wydarzeniach z życia. Wśród zaproszonych do programu gwiazd widzowie zobaczą m.in. Stefano Terrazzino i Radosława Liszewskiego.

Program „Makaronowy zawrót głowy” zadebiutuje na antenie telewizji Polsat 10  lutego o godz. 10:40. Będzie to magazyn kulinarnym, w którym zgodnie z nazwą gospodarze będą przygotowywać proste potrawy na bazie makaronu. Paulina Chylewska, znana dotychczas jako dziennikarka sportowa, podkreśla, że gotowaniem zajmować się będzie Szymon Kołecki, zawodnik MMA i pasjonat sztuki kulinarnej.

– Gotuję w domu, nie jest to wielki problem, ale nie wiem, czy odważyłabym się gotować publicznie. Mam to szczęście, że Szymon gotuje, a ja robię to, co robię od wielu lat, czyli rozmawiam z ludźmi – mówi Paulina Chylewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wspólne gotowanie ma być bowiem pretekstem do rozmowy z zaproszonymi do studia gośćmi. W każdym odcinku pojawi się ich przynajmniej dwójka, m.in. aktorki z popularnego serialu „Przyjaciółki”, sportowcy i muzycy. W epizodzie dotyczącym karnawału gośćmi programu będą Stefano Terrazzino i Radosław Liszewski. Paulina Chylewska twierdzi, że wraz z producentami magazynu dba o różnorodność tematyczną odcinków i o pokazanie gości z innej niż zwykle strony.

– Program jest połączeniem talk-show z gotowaniem. Z jednej strony opowiadamy o potrawach, z drugiej strony to siedzenie przy stole wspólnie z gośćmi staje się pretekstem do rozmowy o kuchni, o biesiadowaniu, o tym, co u nich w życiu akurat słychać – mówi dziennikarka.

Paulina Chylewska twierdzi, że mimo znacznej liczby programów kulinarnych w polskiej telewizji, nie obawia się o przyszłość „Makaronowego zawrotu głowy”. Jej zdaniem magazyn ten wyróżni się przede wszystkim nieco odmienną konwencją niż w tradycyjnych programach poświęconych gotowaniu, a także rodzajem przyrządzanych potraw.

– Potrawy, które przygotowujemy, to potrawy bardzo proste, każdy z nas może je zrobić w domu z niewielkiej liczby składników, więc to trochę pretekst, żeby pogadać i mówić nie tylko o samym gotowaniu – mówi dziennikarka.

Partnerem programu jest producent bezglutenowych makaronów Sotelli. Funkcję ambasadora tej marki pełni Szymon Kołecki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.