Newsy

Paulina Chylewska: Mój nowy program to połączenie programu kulinarnego z talk-show. Nie wiem, czy odważyłabym się gotować publicznie

2018-01-22  |  06:21

Dziennikarka poprowadzi nowy program na antenie telewizji Polsat. W każdym odcinku, wraz z gośćmi i współprowadzącym Szymonem Kołeckim, będzie przyrządzać proste potrawy i rozmawiać o kuchni, biesiadowaniu i ważnych wydarzeniach z życia. Wśród zaproszonych do programu gwiazd widzowie zobaczą m.in. Stefano Terrazzino i Radosława Liszewskiego.

Program „Makaronowy zawrót głowy” zadebiutuje na antenie telewizji Polsat 10  lutego o godz. 10:40. Będzie to magazyn kulinarnym, w którym zgodnie z nazwą gospodarze będą przygotowywać proste potrawy na bazie makaronu. Paulina Chylewska, znana dotychczas jako dziennikarka sportowa, podkreśla, że gotowaniem zajmować się będzie Szymon Kołecki, zawodnik MMA i pasjonat sztuki kulinarnej.

– Gotuję w domu, nie jest to wielki problem, ale nie wiem, czy odważyłabym się gotować publicznie. Mam to szczęście, że Szymon gotuje, a ja robię to, co robię od wielu lat, czyli rozmawiam z ludźmi – mówi Paulina Chylewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wspólne gotowanie ma być bowiem pretekstem do rozmowy z zaproszonymi do studia gośćmi. W każdym odcinku pojawi się ich przynajmniej dwójka, m.in. aktorki z popularnego serialu „Przyjaciółki”, sportowcy i muzycy. W epizodzie dotyczącym karnawału gośćmi programu będą Stefano Terrazzino i Radosław Liszewski. Paulina Chylewska twierdzi, że wraz z producentami magazynu dba o różnorodność tematyczną odcinków i o pokazanie gości z innej niż zwykle strony.

– Program jest połączeniem talk-show z gotowaniem. Z jednej strony opowiadamy o potrawach, z drugiej strony to siedzenie przy stole wspólnie z gośćmi staje się pretekstem do rozmowy o kuchni, o biesiadowaniu, o tym, co u nich w życiu akurat słychać – mówi dziennikarka.

Paulina Chylewska twierdzi, że mimo znacznej liczby programów kulinarnych w polskiej telewizji, nie obawia się o przyszłość „Makaronowego zawrotu głowy”. Jej zdaniem magazyn ten wyróżni się przede wszystkim nieco odmienną konwencją niż w tradycyjnych programach poświęconych gotowaniu, a także rodzajem przyrządzanych potraw.

– Potrawy, które przygotowujemy, to potrawy bardzo proste, każdy z nas może je zrobić w domu z niewielkiej liczby składników, więc to trochę pretekst, żeby pogadać i mówić nie tylko o samym gotowaniu – mówi dziennikarka.

Partnerem programu jest producent bezglutenowych makaronów Sotelli. Funkcję ambasadora tej marki pełni Szymon Kołecki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.