Newsy

Piotr Kaszubski o Tomaszu Lisie: to hiena, która zarabia na manipulowaniu prawdą

2013-11-12  |  08:30
Piotr Kaszubski znów atakuje Tomasza Lisa. Młody milioner zarzuca dziennikarzowi nierzetelność i manipulowanie faktami. Chodzi o artykuł o biznesie Kaszubskiego, który ukazał się w serwisie Tomasza Lisa. Chłopak nie czekał z reakcją i ostro skrytykował właściciela portalu NaTemat.pl.

W artykule napisano, że produkt do wybielania zębów, który sprzedaje klinika Kaszubskiego nie ma potrzebnych dokumentów i zezwoleń oraz, że zdjęcie eksperta, który polecał preparat w reklamie, zostało wykorzystane niezgodnie z prawem. Autorem publikacji nie był jednak Tomasz Lis, ale jeden z dziennikarzy piszących do serwisu.

To dla Kaszubskiego nie miało znaczenia. Zaatakował znanego prezentera na swoim profilu na Facebooku: "Nie wierzcie proszę tabloidom, zwłaszcza tym Tomasza Lisa". Jeszcze ostrzej wypowiedział się na ten temat dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Tomasz Lis to hiena, która zarabia na manipulowaniu prawdą. W pewien sposób naciąga niektóre informacje, tak lawiruje informacjami po to, żeby podnieść oglądalność i zaatakować mnie. To mi się nie podoba i na to się nigdy nie będę godzić. Nigdy – zapowiedział Piotr Kaszubski.

Milioner kilka dni temu wytknął Lisowi jego niewierność w życiu prywatnym: "Skąd wiarygodność w mężczyźnie, który zapędził żonę w poczucie winy i zostawił samą z dziećmi dla jej przyjaciółki Hani? Brzydzę się takim zachowaniem. Bo atrybutem męskości nie jest prestiż i pełen portfel, tylko to jakim ktoś jest ojcem i mężem".

Jednak w rozmowie z Newserią Lifestyle, Piotr Kaszubski nie miał sobie nic do zarzucenia.

Ja tylko powiedziałem, jak ludzie mogą wierzyć człowiekowi, który nie jest w ogóle wiarygodny, bo prestiż i pełen portfel nie dodają wiarygodności, więc tylko to powiedziałem. Nie podoba mi się, że ktoś próbuje wpłynąć na moich fanów, na odbiorców, nie podoba mi się, że ktoś manipuluje prawdą, więc powiedziałem to, co uważałem za słuszne – dodał Kaszubski.

Mocne słowa o Lisie to nie pierwsza kontrowersyjna wypowiedź młodego milionera. Chłopak chwalił się już w sieci rozmiarami swojego penisa oraz tym, że codziennie się masturbuje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.