Newsy

Piotr Kędzierski wspiera Szulim: Agnieszka miała ostatnio nieprzyjemne przejścia, ale wychodzi z tego z podniesioną głową

2014-03-25  |  07:20
Nie milkną echa skandalu z udziałem Dody i Agnieszki Szulim. Dziennikarka TVN złożyła do sądu prywatny akt oskarżenia przeciwko wokalistce, która miała ją pobić kilka tygodni temu w toalecie jednego z chorzowskich klubów. Wsparcia Szulim udzielił m.in. dziennikarz Rock Radia Piotr Kędzierski.

Kilka tygodni temu Agnieszka Szulim oskarżyła Dodę o napaść i pobicie. Dziennikarka miała zostać przewrócona na podłogę i szarpana za włosy. Wokalistka nie przyznaje się do zarzucanych jej czynów, co więcej, uważa, że Agnieszka Szulim wykorzystuje ją, by promować swój program „Na językach”. W cyklu został wyemitowany materiał poświęcony romansowi ojca piosenkarki. Rodzice Dody, Wanda i Paweł Rabczewscy, poczuli się urażeni i złożyli przeciwko Szulim pozew o naruszenie dóbr osobistych.

Za swoją dziennikarką ujął się TVN. Stacja wprowadziła kategoryczny zakaz współpracy z Dodą. Po stronie Szulim stanął również dziennikarz Piotr Kędzierski.

– Aga jest – nie wiem, czy to jest fajne słowo w odniesieniu do kobiety, ale używam go dość często – ziomalem. Jest doskonałym przyjacielem, można na niej polegać, ma poczucie humoru i bardzo duży dystans do siebie. To jest chyba w tym biznesie najważniejsze. Miała ostatnio swoje przejścia, ale naprawdę wychodzi z tego z podniesioną głową. Aga Szulim jest the best – mówi dziennikarz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.