Newsy

Piotr Kraśko: w małżeństwie najcudowniejsze jest ciągłe odkrywanie się z partnerką na nowo

2018-02-14  |  06:08

Miłość, stała ciekawość drugiej osoby i wzajemne wspieranie się to zdaniem dziennikarza recepta na udany związek. Gospodarz "Faktów z zagranicy" w TVN24 Biznes i Świat twierdzi, że nawet po blisko dwudziestu latach małżeństwa zdarza mu się odkrywać żonę na nowo. Nie ukrywa też, że Karolina Ferenstein stanowi dla niego ogromne wsparcie, także w życiu zawodowym.

Piotr Kraśko i Karolina Ferenstein poznali się w 2001 roku w Gałkowie, gdzie dziennikarz rozpoczął treningi jazdy konnej. Pobrali się siedem lat później i doczekali się trójki dzieci: dwóch synów i córki. Oboje są przekonani, że prawdziwe uczucie nie musi wypalać się wraz z rosnącym stażem związku i nawet po kilkunastu latach małżeństwa można tworzyć niezwykle bliską relację.

– To musi być miłość. Wiem, że to najbardziej banalna odpowiedź jakiej można udzielić, ale wspaniale jest odkrywać się na nowo – mówi Piotr Kraśko agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

– Nie ma żadnej recepty, wszystko co powiedział Piotr było świetne i na tym poprzestańmy. Nic nie można dodać – powiedziała Karolina Ferenstein.

Gospodarz programu "Fakty z zagranicy" podkreśla, że jemu również zdarza się odkrywać swoją żonę na nowo. Uważa, że właśnie ta możliwość innego spojrzenia na bliską osobę po dwudziestu latach znajomości, jest najcudowniejszym elementem związku.

– Często zdarza się, że patrzę na Malinę zupełnie w inny sposób i czegoś zupełnie nowego i wspaniałego od niej dowiaduję – mówi Piotr Kraśko.

Zdaniem małżonków niezwykle istotna dla budowania udanego związku jest również świadomość, że w każdej chwili można liczyć na wsparcie partnera. Karolina Ferenstein jest przekonana, że płeć nie ma w tym przypadku znaczenia, oboje partnerzy powinni bowiem stanowić dla siebie nawzajem podporę oraz źródło inspiracji. Na tym, jej zdaniem, polega prawdziwy związek.

– Namawiam Piotra do różnych nowych historii, nawzajem się motywujemy, fajnie jest robić nowe rzeczy, nowe historie i odkrywać siebie na nowo – mówi gwiazda.

Piotr Kraśko od kilku lat bierze udział w zawodach triathlonowych. Nie ukrywa, że do rozpoczęcia przygody z tą dziedziną sportu nakłoniła go właśnie żona. Karolina Ferenstein wsparła dziennikarza także organizacyjnie, treningi triathlonowe nie należą bowiem do łatwych – codziennie trzeba ćwiczyć dwie dyscypliny: jazdę na rowerze i pływanie lub bieg i pływanie.

– Też w wielu sprawach zawodowych radzę się jej, gdy mam wątpliwości, ona mnie do czegoś przekonuje i bardzo jestem jej za to wdzięczny, ma bardzo dobrą intuicję – mówi Piotr Kraśko.

Dziennikarz przekonał natomiast swoją żonę do udziału w trzeciej edycji programu "Agent - Gwiazdy". Najpopularniejsze reality show TVN powróci na antenę stacji już 21 lutego.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.