Newsy

Piotr Rogucki ma plany na najbliższe dwa lata. Na razie wybiera się na wakacje w jeleniogórskie

2014-06-26  |  07:00
Piotr Rogucki, wbrew panującemu w show-biznesie trendowi wytężonej pracy w okresie wakacyjnym, chce odpocząć od obowiązków zawodowych i wybiera się na zasłużony wypoczynek. Wokalista wraca wspomnieniami do beztroskich wakacji z dzieciństwa i obozów harcerskich, które spędzał w okolicach Jeleniej Góry. Teraz wybiera się w sentymentalną podróż właśnie na te tereny.

Na szczęście udało mi się wykroić trochę wakacji. Pewnie pojadę w jeleniogórskie, bo to są moje ulubione okolice, tam jeździłem na obozy harcerskie i jestem zaprzyjaźniony z tamtymi terenami. Jestem takiego zdania, że jeżeli ktoś nie umie sobie zorganizować wakacji, to nie umie sobie zorganizować życia. A z takim niezorganizowanym życiem jest trudno – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Rogucki, wokalista.

Rogucki przyznaje, że w ostatnich miesiącach rzucił się w wir pracy. Swój czas dzielił między koncerty z grupą Coma, przygotowywanie materiału na nową płytę i udział w jury  „Must be the music. Tylko muzyka”. Po urlopie wokalista nie zamierza zwalniać tempa.

Jeżeli chodzi o moje działania zawodowe, to tak naprawdę mam plany sięgające dwóch najbliższych lat. Konkretnie, systematycznie realizuję to, co mam zaplanowane, i efekty tej pracy na pewno będą również systematycznie się pojawiały i będzie można je obserwować – dodaje Piotr Rogucki.

Jesienią w Polsacie będzie można oglądać kolejną edycję „Must be the music. Tylko muzyka”. Piotr Rogucki ponownie zasiądzie w fotelu jurora. Wokalista nie wyklucza również współpracy z kilkoma uczestnikami talent-show. Już wiadomo, że wystąpi m.in. w teledysku zespołu Frontside.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.