Newsy

Polskie gwiazdy nie boją się pokazywać bez makijażu

2015-10-14  |  06:55
Mówi:Zosia Ślotała, stylistka

Helena Norowicz, aktorka

Katarzyna Zielińska, aktorka

Kamila Szczawińska, modelka

  • MP4
  • Publiczne pokazywanie się bez makijażu to nie problem dla polskich gwiazd. Zofia Ślotała, Katarzyna Zielińska, Helena Norowicz i Kamila Szczawińska chętnie wychodzą z domu nawet bez podkładu i tuszu do rzęs. Lubią uczucie swobody, jakie daje im naturalny wygląd.

    Większość polskich gwiazd preferuje delikatny makijaż, który nadaje twarzy dziewczęcą świeżość i wygląda bardzo naturalnie. Gwiazdy nie boją się także publicznie pokazywać bez nałożonego make-upu. Katarzyna Zielińska twierdzi, że prawie zawsze wychodzi z domu bez makijażu.

     Natomiast jak już gram serial, film czy biegnę z teatru, to już biegnę jak najszybciej do domu, więc szybko się go nie pozbywam i korzystam z tego, że mam piękny make-up – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Aktorka twierdzi, że na co dzień stosuje jednak tylko dobry krem nawilżający. Podobnego zdania jest Zofia Ślotała, której często zdarza się wyjść z domu bez makijażu. Stylistka bardzo dba o skórę, uważa bowiem, że tylko kobiety o wypielęgnowanej cerze mogą sobie pozwolić na całkowity brak makijażu.

    – Wychodzę z założenia, że nie można dać się zwariować, dlatego bez makijażu zdarza mi się wychodzić dość często, ale można to robić pod warunkiem, że dba się bardzo o skórę mówi Zofia Ślotała.

    Zwolenniczką naturalnej urody jest także Kamila Szczawińska. Modelka twierdzi, że bardzo rzadko nosi makijaż na co dzień. Tylko gdy musi iść do pracy, podkręca rzęsy zalotką i używa maskary.

    – Nie maluję się na co dzień. Czasami mam wakacje, śmiałam się ostatnio, że miałam 2-3 miesiące w ogóle bez makijażu mówi Kamila Szczawińska.

    Również Helenie Norowicz zdarza się wychodzić z domu bez makijażu. Modelka twierdzi, że czuje się wówczas osobą anonimową i nierozpoznawalną, a to bardzo jej odpowiada.

     Oczywiście kiedy mam występ, przyjęcie albo galę, to wtedy staram się makijaż mieć na twarzy mówi Helena Norowicz.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

    Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

    Gwiazdy

    Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

    Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

    Handel

    E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

    Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.