Mówi: | Rafał Brzozowski |
Funkcja: | wokalista |
Rafał Brzozowski: robię komercyjne utwory, aby były grane w stacjach radiowych
Rafał Brzozowski ujawnia kolejne szczegóły dotyczące produkcji nowej płyty, która ma ukazać się wiosną. Wokalista nie zamierza dokonywać rewolucji i zdecyduje się na podobne melodie jak przy debiutanckim krążku. Będzie on utrzymany w popowej stylistyce.
– Nie odkryję Ameryki, mówiąc, że robię utwory komercyjne, będące powszechnie akceptowane przez stacje radiowe. Gdy jesteśmy grani w stacjach radiowych, pojawiamy się w telewizji. Nie trzeba robić tego odwrotnie, chociaż w tym roku zdarzało mi się wykonywać częściej jedną piosenkę w programach telewizyjnych niż w rozgłośniach – stwierdza Rafał Brzozowski w wywiadzie dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wokalista tłumaczy, że komercyjny charakter jego muzyki wynika z potrzeby dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. To ułatwiają mu popularne rozgłośnie radiowe i telewizyjne.
– Jeżeli zrobiłbym coś znacząco odmiennego od tego, co wykonywałem dotychczas, nie wpasowałbym się w ramówki radiowe i telewizyjne, a przez to zawiódłbym swoich fanów, którzy chcą słyszeć mniej jak najczęściej. Z doświadczenia wiem, że utwory grane w radiach są znacznie lepiej odbierane na koncertach – dodaje Brzozowski.
Artysta jednak nie wyklucza, że w przyszłości stworzy płytę w zupełnie innym klimacie.
– Mam swoje plany muzyczne, które chciałbym zrealizować, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Być może zmienię w przyszłości gatunek muzyczny, ale obecnie tworzę pop-rock. Dbam o to, aby przekazać fanom zarówno sporo energii, jak i odrobinę romantycznej atmosfery swoimi balladami – mówi wokalista.
Rafał Brzozowski to uczestnik pierwszej edycji programu „The Voice of Poland”. W sierpniu 2012 roku wydał swój debiutancki album „Tak Blisko”. Wokalista właśnie kończy promować swój debiutancki album „Tak blisko”. W listopadzie w sieci pojawił się kolejny teledysk związany z pierwszym krążkiem pt. „Nie mam nic”.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-02: Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.