Newsy

Rafał Brzozowski: robię komercyjne utwory, aby były grane w stacjach radiowych

2013-12-12  |  09:15

Rafał Brzozowski ujawnia kolejne szczegóły dotyczące produkcji nowej płyty, która ma ukazać się wiosną. Wokalista nie zamierza dokonywać rewolucji i zdecyduje się na podobne melodie jak przy debiutanckim krążku. Będzie on utrzymany w popowej stylistyce.

– Nie odkryję Ameryki, mówiąc, że robię utwory komercyjne, będące powszechnie akceptowane przez stacje radiowe. Gdy jesteśmy grani w stacjach radiowych, pojawiamy się w telewizji. Nie trzeba robić tego odwrotnie, chociaż w tym roku zdarzało mi się wykonywać częściej jedną piosenkę w programach telewizyjnych niż w rozgłośniach – stwierdza Rafał Brzozowski w wywiadzie dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalista tłumaczy, że komercyjny charakter jego muzyki wynika z potrzeby dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. To ułatwiają mu popularne rozgłośnie radiowe i telewizyjne.

– Jeżeli zrobiłbym coś znacząco odmiennego od tego, co wykonywałem dotychczas, nie wpasowałbym się w ramówki radiowe i telewizyjne, a przez to zawiódłbym swoich fanów, którzy chcą słyszeć mniej jak najczęściej. Z doświadczenia wiem, że utwory grane w radiach są znacznie lepiej odbierane na koncertach – dodaje Brzozowski.

Artysta jednak nie wyklucza, że w przyszłości stworzy płytę w zupełnie innym klimacie.

– Mam swoje plany muzyczne, które chciałbym zrealizować, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Być może zmienię w przyszłości gatunek muzyczny, ale obecnie tworzę pop-rock. Dbam o to, aby przekazać fanom zarówno sporo energii, jak i odrobinę romantycznej atmosfery swoimi balladami – mówi wokalista.

Rafał Brzozowski to uczestnik pierwszej edycji programu „The Voice of Poland”. W sierpniu 2012 roku wydał swój debiutancki album „Tak Blisko”. Wokalista właśnie kończy promować swój debiutancki album „Tak blisko”. W listopadzie w sieci pojawił się kolejny teledysk związany z pierwszym krążkiem pt. „Nie mam nic”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.