Newsy

Roma Gąsiorowska otwiera klubokawiarnię i własną scenę

2015-06-10  |  06:50

Sklep z rzeczami od młodych projektantów, klubokawiarnia i scena – to najbliższe plany Romy Gąsiorowskiej na rozszerzenie działalności w domu artystycznym Art-House, który jest jej autorskim projektem. Aktorka prowadzi tam już m.in. studio aktorskie aktoRstudio, warsztaty filmowe, zajęcia dla dzieci i spotkania z ludźmi kultury. Działalność ma na celu stworzenie własnej marki Romy Gąsiorowskiej.

W Art-House powstanie sklep z rzeczami od młodych projektantów i designem, a także klubokawiarnia ze sceną. To nie będzie jednak scena teatralna, tylko kabaretowa, scena impro, gdzie będą może przedstawiać małe formy muzyczne – wyjaśnia Roma Gąsiorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Roma Gąsiorowska otworzyła Art-House w marcu w Soho Factory na warszawskiej Pradze i stale rozszerza zakres działalności. W artystycznym domu są organizowane już warsztaty filmowe, zajęcia taneczne, spotkania z ludźmi ze świata kultury i warsztaty dla dzieci. Aktorka przyznaje, że jest bardzo zaangażowana w projekt, który w przyszłości ma się stać jej marką.

Stwarzam coś bardzo swojego, swoją markę, która już nie tylko będzie marką odzieżową, lecz także takim domem artystycznym. To jest taki moment w życiu, w którym wszystkie te rzeczy, których wcześniej doświadczałam, łączę. Organizujemy półkolonie artystyczne, gdzie poruszamy takie tematy, jak np. animacja poklatkowa czy teatr fizyczny, pantomima, warsztaty filmowe, wokalne, musicale – opowiada Roma Gąsiorowska.

Zapowiada także, że Art-House będzie działał nieprzerwanie także w wakacje. Będą się tam odbywały zajęcia przygotowane m.in. dla młodzieży.

 Będą tam różnego rodzaju półkolonie. Natomiast we wrześniu będzie gotowa klubokawiarnia i scena. Wtedy uderzymy w nowy sezon – zdradza Roma Gąsiorowska.

Roma Gąsiorowska ma 34 lata. Ukończyła PWST w Krakowie. Zagrała m.in. w  „Wojnie polsko-ruskiej”, „Sali samobójców”, „Ki”. Prywatnie jest żoną aktora Michała Żurawskiego, z którym ma dwoje dzieci – 3-letniego Klemensa i roczną Jadwigę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.