Newsy

Sarsa: na swojej liście mogę odhaczyć kolejny sukces i patrzeć z nadzieją na następny rok

2017-11-08  |  06:41

Wokalistka już pracuje nad materiałem na trzecią płytę. W przyszłym roku chciałaby ponownie nagrać muzykę do filmu. Gwiazda stale koncertuje, promując wydaną wiosną płytę „Pióropusze”. Pozytywny odbiór swojej twórczości przez środowisko krytyków uważa za wielki sukces.

Drugi album studyjny Sarsy, zatytułowany „Pióropusze”, ukazał się w maju tego roku. Krążek dotarł do 19. miejsca na polskiej liście sprzedaży płyt i zebrał bardzo pozytywne opinie zarówno wśród słuchaczy, jak i krytyków muzycznych. Recenzenci docenili przede wszystkim większą w stosunku do pierwszej płyty dojrzałość muzyczną wokalistki. Gwiazda nie ukrywa satysfakcji z sukcesu „Pióropuszy”.

– Każdy artysta obawia się i stresuje, co wydarzy się z jego drugą płytą, więc wszystkie recenzje dziennikarzy muzycznych, tak pozytywne, to dodało mi skrzydeł – mówi Sarsa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Album promują trzy single: „Volta”, „Bronię się” oraz „Motyle i ćmy”. Pierwszy z tych kawałków trafił na ścieżkę dźwiękową najnowszego filmu Juliusza Machulskiego pod takim samym tytułem. Piosenkę „Motyle i ćmy” krytycy uznali za najbardziej zaskakujące wcielenie muzyczne Sarsy. Pojawiły się nawet porównania z twórczością amerykańskiej wokalistki Lany del Rey.

– Myślę, że na swojej liście mogę odhaczyć jakiś kolejny sukces i patrzeć z nadzieją na kolejny rok, bo faktycznie kryje się tam jeszcze więcej zadań muzycznych. Pewnie muzyka do filmu, tego bym sobie życzyła – mówi gwiazda.

Singiel „Pióropusze” Sarsa promuje podczas koncertów – najbliższe odbędą się w Radomiu i Tychach. Wokalistka twierdzi, że najbardziej inspirują ją muzyczne podróże, a zwłaszcza ludzie, których podczas nich spotyka. Gwiazda pracuje już nad swoją kolejną płytą. Pisze też piosenki dla innych artystów. Nowe utwory zdarza jej się komponować także w hotelach, podczas trasy koncertowej.

– Tym bardziej jest mi miło, kiedy goszczę w sieci hoteli ibis, bo tutaj powtarzalność domowych warunków i atmosfery wpływa na mój komfort do tworzenia – mówi wokalistka.

Sarsa została ambasadorką kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”, której organizatorem była Grupa Hotelowa Orbis. Wybrani przez wokalistkę zwycięzcy konkursu otrzymali możliwość nagrania singli w profesjonalnym studiu, zlokalizowanym w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.