Newsy

Siostry Bogusz projektują własną linię ubrań. Będzie słodka i seksowna

2015-07-30  |  06:55

W naszych ciuchach dziewczyny będą się czuć jak królowe  zapowiadają siostry Bogusz, które są w trakcie projektowania swojej pierwszej linii odzieżowej. W planach mają dwie kolekcje, będą one przeznaczone dla dwóch różnych typów osobowości. Siostry zapowiadają, że ich projekty będą słodkie i seksowne. Premiera kolekcji jeszcze w tym roku.

Aniela i Ada Bogusz zdobywają coraz większą popularność jako blogerki fitnessowe. Siostry prowadzą bloga poświęconego zdrowemu stylowi życia oraz kanał na YouTube. Twierdzą, że pomysł na własną linię ubrań wyszedł właśnie od czytelniczek ich bloga, są więc pewne, że na ich projekty jest duży popyt. Aniela i Ada, promujące się jako Siostry FitDevAngel, chcą produkować odzież pod konkretną grupę odbiorców, dlatego poprzez bloga pytały swoje czytelniczki, jakie noszą rozmiary.

– Skoro osoby bardzo chłoną naszą motywację, to chcemy ją przenieść na produkty codziennego użytku, czyli stworzyć własną kolekcję ubrań, żeby dziewczyny mogły nosić i mieć nas przy sercu cały czas. Gwarantuję, że jak założą naszą bluzeczkę czy jakikolwiek nasz ciuch, to poczują tę energię i będą się czuć jak królowe, idąc po ulicy – mówi Aniela Bogusz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Na początku siostry Bogusz mają w planach dwie kolekcje. Linia Devil ma być bardziej ognista i zwariowana, a Angel  stonowana i kolorowa. Dwie zupełnie inne linie ubrań odpowiadają charakterom obu sióstr obdarzona niezwykle żywą osobowością Aniela mówi o sobie „seksi diablica”, spokojniejsza Ada to „seksi aniołek”.

– Będzie słodko i seksownie zapowiada Ada Bogusz.

– W obu kolekcjach będzie seksownie, natomiast w mojej będzie odważnie, a u Ady, tak mi się wydaje, będzie kolorowo dodaje Aniela Bogusz.

Siostry Bogusz chcą, aby ich projekty wyróżniały się na polskim rynku modowym. Stawiają jednak nie tylko na oryginalne fasony, lecz przede wszystkim na jakość wykonania. Produkcją ubrań zajmie się firma narzeczonego Anieli, co ma gwarantować wysoką jakość.

– Teraz jest bardzo dużo masowej produkcji. Są ubrania niekoniecznie jakościowo dobre, nadruki bardzo szybko się niszczą. Już mamy dosyć tych tandetnych, tanich ciuchów. Chcemy, żeby to było jakościowo bardzo dobre i przede wszystkim oryginalne – mówi Aniela Bogusz.

Premiera kolekcji planowana jest na jesień tego roku. Siostry zamierzają zalać nią całą Polskę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.