Mówi: | John Kelly (wokalista) Patricia Kelly (wokalistka) |
The Kelly Family: Koncerty w Polsce będą rodzajem happeningu. Zaprezentujemy wysokoenergetyczny rock’n’roll
Uwielbiany w latach 90. zespół zagra w Polsce aż trzy koncerty. The Kelly Family będzie można oglądać w Krakowie, Łodzi i Gdańsku, gdzie zaprezentują zarówno swoje największe przeboje, jak i nowe kawałki z wydanej w marcu płyty „We Got Love”. Muzycy zapowiadają, że ich występy cechować będzie niezwykła energia i duża dawka emocji.
W latach 90. muzyka grupy The Kelly Family biła rekordy popularności. Po wydaniu charytatywnej płyty „Hope” w 2005 roku członkowie zespołu postawili jednak na kariery solowe, tylko sporadycznie dając koncerty w większym składzie osobowym. Po dwunastu latach wracają na scenę pod dawnym szyldem – w marcu 2017 roku wydali nową płytę „We Got Love” oraz ruszyli w trasę koncertową. Do Polski zawitają w kwietniu i zagrają aż trzy koncerty.
– Wszystkich zachęcam do przyjścia, bo będzie mnóstwo emocji. Polscy fani Kelly są bardzo wybuchowi i wiem, że kiedy zobaczymy się wzajemnie na koncercie, emocji nie zabraknie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle John Kelly.
W ramach trasy „We Got Love - LIVE 2018” rodzina Kelly odwiedzi trzy polskie miasta. 6 kwietnia muzycy zagrają na ERGO Arenie w Gdańsku, 7 kwietnia w łódzkiej Atlas Arenie, a dzień później fani będą mogli podziwiać swoich idoli na TAURON Arenie w Krakowie. The Kelly Family zaprezentuje wszystkie uwielbiane przez fanów przeboje, m.in. „An Angel”, nowe piosenki z płyty „We Got Love” oraz kilka irlandzkich pieśni biesiadnych, które mają porwać publiczność do tańca.
– Scena będzie pulsowała od energii. Ludzie będą tańczyli i śpiewali razem z nami. To rodzaj happeningu, jak powiedział Johny, celebracji. Wysokoenergetyczny rock’n’roll – mówi Patricia Kelly.
Muzycy zapewniają, że choć wszystkim członkom zespołu przybyło lat, nie stracili energii, która cechowała ich dwanaście lat temu. Fani wciąż mogą podczas koncertów liczyć na energetyczne, radosne show, niepozbawione jednak sporej dawki wzruszeń.
– Będziemy skakać, płakać, to mieszanina wszystkich możliwych emocji – mówi John Kelly.
– Tu nic się nie zmieniło. Postarzeliśmy się, ale wciąż mamy ten rodzaj energii – dodaje Patricia Kelly.
Zmienił się natomiast, choć nie nazbyt drastycznie, sceniczny image grupy. U szczytu popularności The Kelly Family znakiem rozpoznawczym formacji były stroje inspirowane cygańskim folklorem, długie włosy niezależnie od płci oraz etniczne dodatki. Muzycy uważają, że ich zwariowany wizerunek stanowił wówczas inspirację dla fanów na całym świecie, dziś jednak preferują nieco bardziej stonowany wygląd.
– Przede wszystkim irlandzka tradycja. Dziewczyny noszą długie spódnice, bardzo tradycyjne, a jednocześnie nowoczesne. Kobieta, która projektuje dla mnie stroje, studiowała w Westford. Jest więc w tym również nowoczesny sznyt. Myślę, że to dobra mieszanka korzeni Kelly z nowoczesnym wyglądem – mówi Patricia Kelly.
Czytaj także
- 2025-06-13: Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała
- 2025-06-10: Polska może dołączyć do globalnych liderów sztucznej inteligencji. Jednym z warunków jest wsparcie od sektora publicznego
- 2025-06-05: Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad
- 2025-06-04: Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy
- 2025-05-23: Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-04-28: Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy
- 2025-04-25: Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu
- 2025-05-02: Im bliżej wyborów prezydenckich, tym więcej dezinformacji. Polacy nie umieją jeszcze jej rozpoznawać
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.