Newsy

Tomasz Jacyków projektantem. Stworzy debiutancką kolekcją ubrań.

2013-10-07  |  11:05

Tomasz Jacyków, którego pierwsza książka zdobyła status bestsellera, a linia torebek zaprojektowanych dla marki Franco Bellucci zyskuje świetne recenzje, planuje swoją debiutancką kolekcję ubrań. Jak zapowiada zamierza kontynuować ingerencję w styl Polek.

 – W tej chwili chcę się skupić na fantastycznych ubraniach dla Polek, które zamierzam za sekundę wypuścić na rynek. Skoro tyle mówię, że jest niedobrze, to chcę pokazać jak może być lepiej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylista przygotowuje dwie linie ubrań – jedną charakteryzującą się limitowaną ilością sztuk, odważnymi fasonami i tkaninami, drugą – klasyczną, w której znajdziemy propozycje proste, możliwe do aranżowania w rozmaitych stylizacjach.

– Chciałbym zaproponować Polkom takie ubrania, że jak się będą ubierały u mnie, to zawsze cokolwiek nie wyjmą z szafy, to będzie dobrze – mówi stylista.

To zdecydowanie dobry czas dla Tomasza Jacykowa. Jego metamorfozy w programie "Moda Polska" w "Dzień Dobry TVN" cieszą się ogromną popularnością. Nic dziwnego zatem, że także rozwijająca temat debiutancka książka "O elegancji i obciachu Polek i Polaków "znika" z półek księgarni w błyskawicznym tempie.

Jakiś czas temu stylista otrzymał propozycję zaprojektowania linii toreb dla marki Franco Bellucci. Kolekcja akcesoriów w stylu unisex zdobyła świetne recenzje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.