Newsy

Tomasz Jacyków: latem plażowanie jest dla mnie za bardzo męczące

2015-07-24  |  06:50

Tomasz Jacyków chętnie korzysta ze słońca, ale nie w sezonie wakacyjnym. Twierdzi, że plażowanie latem jest dla niego zbyt męczące. W czasie wakacji leżak do opalania rozkłada raczej na balkonie swojego mieszkania.

Tegoroczne wakacje Tomasz Jacyków spędza przede wszystkim na pracy. Stylista pisze kolejną książkę oraz przygotowuje dwa nowe programy telewizyjne. Nie żałuje jednak lata spędzonego w mieście, ponieważ na urlop woli wyjeżdżać poza sezonem. Nie ma nic przeciwko plażowaniu, nie przepada jednak za zatłoczonymi plażami w czasie wakacji.

Jestem w stanie raz do roku przez 5 dni leżeć plackiem na plaży, ale na pewno nie latem, kiedy wszyscy to robią, ponieważ to jest męczące. Żeby spełniać swoje kryteria wyglądu, muszę się sporo poukładać, żeby się cieszyć. Nie mam na to zdrowia po prostu – mówi Tomasz Jacyków agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylista znany jest z zamiłowania do podróży. Na wakacyjny wypoczynek chętnie wybiera plaże Turcji, greckiej wyspy Mykonos oraz Hiszpanii.

Latem wymiękam, ale w innym terminie 10 dni plackiem na plaży to jest bardzo fajna rzecz – mówi Tomasz Jacyków.

W czasie letnich miesięcy zamiast na słonecznej plaży stylista woli się opalać na balkonie swojego mieszkania. Chętnie też dzieli się zdjęciami z takiego wypoczynku w mediach społecznościowych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.