Mówi: | Dawid Kwiatkowski |
Funkcja: | wokalista |
Newsy
W maju ukaże się druga płyta Dawida Kwiatkowskiego
2014-03-03 | 07:00
Tagi: Dawid Kwiatkowski, Dawid Kwiatkowski nowa płyta, Dawid Kwiatkowski taniec, Dawid Kwiatkowski unplugged
Bloger i wokalista Dawid Kwiatkowski pod koniec maja wyda drugi album studyjny. Najnowsza płyta muzyka nagrana ma być w wersji unplugged. Prace nad materiałem rozpoczęły się pod koniec stycznia.
Nadchodzący krążek młodego piosenkarza będzie zawierał akustyczne wersje utworów z płyty „9893”. Tworzenie nowego materiału Kwiatkowski będzie łączył z występami w „Tańcu z Gwiazdami”.
– Premiera nowej płyty odbędzie się pod koniec maja. Będzie ona składała się głównie ze starych utworów oraz jednego nowego. Wszystkie nagrane będą w wersji „bez prądu” – mówi muzyk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
To nie koniec planów wydawniczych Dawida Kwiatkowskiego – pod koniec roku wydany zostanie trzeci album artysty.
– W grudniu przewiduję premierę trzeciej płyty – tam też znajdzie się wersja radiowa najnowszego utworu – dodaje wokalista.
Debiutancki album Dawida Kwiatkowskiego ukazał się 19 listopada 2013 nakładem wytwórni My Music. Krążek uzyskał status złotej płyty jeszcze przed datą fizycznej premiery, a także zadebiutował na pierwszym miejscu Oficjalnej Listy Sprzedaży Związku Producentów Audio Video. Wydawnictwo promowały utwory „Biegnijmy” oraz „Na Zawsze”.
Nadchodzący krążek młodego piosenkarza będzie zawierał akustyczne wersje utworów z płyty „9893”. Tworzenie nowego materiału Kwiatkowski będzie łączył z występami w „Tańcu z Gwiazdami”.
– Premiera nowej płyty odbędzie się pod koniec maja. Będzie ona składała się głównie ze starych utworów oraz jednego nowego. Wszystkie nagrane będą w wersji „bez prądu” – mówi muzyk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
To nie koniec planów wydawniczych Dawida Kwiatkowskiego – pod koniec roku wydany zostanie trzeci album artysty.
– W grudniu przewiduję premierę trzeciej płyty – tam też znajdzie się wersja radiowa najnowszego utworu – dodaje wokalista.
Debiutancki album Dawida Kwiatkowskiego ukazał się 19 listopada 2013 nakładem wytwórni My Music. Krążek uzyskał status złotej płyty jeszcze przed datą fizycznej premiery, a także zadebiutował na pierwszym miejscu Oficjalnej Listy Sprzedaży Związku Producentów Audio Video. Wydawnictwo promowały utwory „Biegnijmy” oraz „Na Zawsze”.
Czytaj także
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2024-12-19: Luna: Pewni ludzie i sytuacje mi nie służyły. Musiałam się oddzielić od przeszłości i zacząć nowy rozdział w swoim życiu
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
- 2024-12-11: Miuosh: Trwa wielkie odliczanie do trasy koncertowej „Pieśni Współczesne. Tom II”. Biletów praktycznie już nie ma, więc dodajemy kolejne terminy
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.