Newsy

W maju ukaże się druga płyta Dawida Kwiatkowskiego

2014-03-03  |  07:00
Bloger i wokalista Dawid Kwiatkowski pod koniec maja wyda drugi album studyjny. Najnowsza płyta muzyka nagrana ma być w wersji unplugged. Prace nad materiałem rozpoczęły się pod koniec stycznia.

Nadchodzący krążek młodego piosenkarza będzie zawierał akustyczne wersje utworów z płyty „9893”. Tworzenie nowego materiału Kwiatkowski będzie łączył z występami w „Tańcu z Gwiazdami”.

– Premiera nowej płyty odbędzie się pod koniec maja. Będzie ona składała się głównie ze starych utworów oraz jednego nowego. Wszystkie nagrane będą w wersji „bez prądu” – mówi muzyk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

To nie koniec planów wydawniczych Dawida Kwiatkowskiego – pod koniec roku wydany zostanie trzeci album artysty.

– W grudniu przewiduję premierę trzeciej płyty – tam też znajdzie się wersja radiowa najnowszego utworu – dodaje wokalista.

Debiutancki album Dawida Kwiatkowskiego ukazał się 19 listopada 2013 nakładem wytwórni My Music. Krążek uzyskał status złotej płyty jeszcze przed datą fizycznej premiery, a także zadebiutował na pierwszym miejscu Oficjalnej Listy Sprzedaży Związku Producentów Audio Video. Wydawnictwo promowały utwory „Biegnijmy” oraz „Na Zawsze”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.