Newsy

Halina Mlynkova wydaje nową płytę

2013-10-25  |  11:00
Była wokalistka Brathanków wraca ze swoim drugim, autorskim albumem. Za produkcję  utworów na płycie „Po drugiej stronie lustra” odpowiada Leszek Wronka, który pracował m.in. z Karelem Gottem oraz Heleną Vondrackovą. Płytę Haliny Mlynkovej promuje singiel „Aż do dna”.

Po dwuletniej przerwie artystka postanowiła przypomnieć o sobie fanom nowym wydawnictwem.

Na krążku pojawią się klimaty stricte irlandzkie. Tym razem nie zdecydowałam się na muzyczną podróż po całym świecie. Jest to tylko jeden rodzaj muzyki, ale przedstawiony w różnych odsłonach – stwierdza Mlynkova w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. – W tekstach przewija się zarówno smutek, nostalgia, powaga, jak i radość i poczucia humoru. Jako, że wszystko jest „po drugiej stronie lustra” to mogę puścić wodze fantazji.

Mlynkova cieszy się ze współpracy z Leszkiem Wronką, który wziął udział w produkcji nowej płyty.

Większość tekstów jest mojego autorstwa oraz Leszka Wronki, który dodatkowo był producentem i pomysłodawcą albumu. Wspólna praca nad tekstem jest dla mnie idealna, gdyż nie lubię zostać sama ze swoimi wersami bez jakiekolwiek opinii. Jedną piosenkę na moją płytę, oprócz mnie i Leszka, napisał Zbyszek Książek – dodaje piosenkarka.

Pierwszym autorskim albumem Haliny Mlynkovej był wydany w 2011 roku krążek pt. „Etnoteka”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.