Newsy

Jessica Mercedes Kirschner: Nie jestem zakupoholiczką. Traktuję to jako moją pracę

2017-01-12  |  06:55

Blogerka lubi zakupy, ale nie uważa się za osobę uzależnioną od wizyt w sklepach. Traktuje to jako istotny element swojej pracy. Najchętniej kupuje ubrania na początku sezonu, gdy w sklepach można znaleźć najciekawsze modele. 

Jessica Mercedes Kirschner nie ukrywa, że często robi zakupy odzieżowe i bardzo to lubi. Twierdzi, że kupowanie ubrań to istotna część jej pracy jako blogerki modowej.

– Czy jestem zakupoholiczką? Może nie, ale bardzo często chodzę na zakupy, bardzo lubię, to też jest moja praca w pewien sposób, bo tworzę różne stylizacje, sesje zdjęciowe na bloga, więc bardzo lubię zakupy – mówi Jessica Mercedes Kirschner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

 Na blogu Jemerced pokazuje różne stylizacje, przygotowuje sesje zdjęciowe, musi więc stale bywać w sklepach odzieżowych.

Jest tak, że czasami robię bardzo szybko zakupy, jeśli nie sprawiają mi frajdy – mówi Jessica Mercedes. 

Blogerka chętnie kupuje ubrania podczas sezonowych wyprzedaży. Nie przeszkadza jej nawet tłum ludzi w sklepach i długie kolejki do kas. Ulubioną porą na odzieżowe zakupy jest dla niej jednak początek sezonu. Wtedy jej zdaniem można dostać najciekawsze modele.

Lubię zakupy na początku sezonu, czyli kiedy pod koniec sierpnia, na początku września wchodzą kolekcje jesienno-zimowe i tak samo z kolekcją letnią. Lubię jak ona szybko wchodzi, np. w marcu, w kwietniu – mówi Jessica Mercedes Kirschner.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.