Newsy

Jessica Mercedes o przeprowadzce do Warszawy: po powrocie z Nowego Jorku nie chciałam wracać do Poznania

2014-04-11  |  07:00
Jessica Mercedes lubi klimat dużych miast i zawsze chce być w centrum wydarzeń. To właśnie dlatego – jak mówi – porzuciła rodzinny Poznań i zamieszkała w Warszawie.  Popularna blogerka modowa już od dłuższego czasu myślała o przeprowadzce do stolicy, ale nie mogła znaleźć odpowiedniego lokum. Poszukiwania wreszcie zakończyły się sukcesem. Jessica zdradza, że jej nowe mieszkanie ma duszę i jest zaaranżowane w klimacie loftowym.

 – Mam fajne mieszkanie, wymarzone, takie jakie chciałam, bo bardzo marzyłam o białych ścianach, oknach do ziemi i ścianie z cegieł. Więc wreszcie to zdobyłam, znalazłam takie, bo lubię loftowe klimaty, to jest świetne. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj wreszcie być, bo już 3 lata koczowałam po znajomych. Jeszcze się nie urządziłam, dopiero będę to robić. Mieszkam sama – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Jessica Mercedes, blogerka modowa.

Do tej pory Jessica Mercedes narzekała, że na wszystkie promocyjne imprezy, pokazy mody i bankiety w stolicy, musiała dojeżdżać z rodzinnego Poznania ponad 300 kilometrów. Podróże zabierały jej dużo czasu i pochłaniały sporo energii. Teraz wszystko będzie mieć w zasięgu ręku.

–  Znalazłam to mieszkanie dzień po tym, jak wróciłam z Nowego Jorku, bo bardzo chciałam sobie znaleźć własne lokum. Po pobycie przez miesiąc w Nowym Jorku już nie chciałam wracać do Poznania. Bardzo chciałam wyjechać do dużego miasta, dlatego przeniosłam się do Warszawy. Jest fajnie – dodaje Jessica Mercedes.

Nowym mieszkaniem Jessica Mercedes pochwaliła się już znajomym. Na pierwszą parapetówkę zaprosiła koleżankę po fachu – Julię Kuczyńską „Maffashion” i wokalistę – Dawida Kwiatkowskiego. Podobnych spotkań ma być więcej, bo blogerka chce prowadzić otwarty dom.

Z raportu PRESS–SERVICES Monitoring Mediów wynika, że Jessica Mercedes Kirchner jest w trójce najbardziej medialnych blogerów modowych. W ubiegłym roku na jej temat pojawiło się 1399 informacji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.