Newsy

Jessica Mercedes o przeprowadzce do Warszawy: po powrocie z Nowego Jorku nie chciałam wracać do Poznania

2014-04-11  |  07:00
Jessica Mercedes lubi klimat dużych miast i zawsze chce być w centrum wydarzeń. To właśnie dlatego – jak mówi – porzuciła rodzinny Poznań i zamieszkała w Warszawie.  Popularna blogerka modowa już od dłuższego czasu myślała o przeprowadzce do stolicy, ale nie mogła znaleźć odpowiedniego lokum. Poszukiwania wreszcie zakończyły się sukcesem. Jessica zdradza, że jej nowe mieszkanie ma duszę i jest zaaranżowane w klimacie loftowym.

 – Mam fajne mieszkanie, wymarzone, takie jakie chciałam, bo bardzo marzyłam o białych ścianach, oknach do ziemi i ścianie z cegieł. Więc wreszcie to zdobyłam, znalazłam takie, bo lubię loftowe klimaty, to jest świetne. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj wreszcie być, bo już 3 lata koczowałam po znajomych. Jeszcze się nie urządziłam, dopiero będę to robić. Mieszkam sama – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Jessica Mercedes, blogerka modowa.

Do tej pory Jessica Mercedes narzekała, że na wszystkie promocyjne imprezy, pokazy mody i bankiety w stolicy, musiała dojeżdżać z rodzinnego Poznania ponad 300 kilometrów. Podróże zabierały jej dużo czasu i pochłaniały sporo energii. Teraz wszystko będzie mieć w zasięgu ręku.

–  Znalazłam to mieszkanie dzień po tym, jak wróciłam z Nowego Jorku, bo bardzo chciałam sobie znaleźć własne lokum. Po pobycie przez miesiąc w Nowym Jorku już nie chciałam wracać do Poznania. Bardzo chciałam wyjechać do dużego miasta, dlatego przeniosłam się do Warszawy. Jest fajnie – dodaje Jessica Mercedes.

Nowym mieszkaniem Jessica Mercedes pochwaliła się już znajomym. Na pierwszą parapetówkę zaprosiła koleżankę po fachu – Julię Kuczyńską „Maffashion” i wokalistę – Dawida Kwiatkowskiego. Podobnych spotkań ma być więcej, bo blogerka chce prowadzić otwarty dom.

Z raportu PRESS–SERVICES Monitoring Mediów wynika, że Jessica Mercedes Kirchner jest w trójce najbardziej medialnych blogerów modowych. W ubiegłym roku na jej temat pojawiło się 1399 informacji.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.