Mówi: | Jessica Mercedes |
Funkcja: | blogerka modowa |
Jessica Mercedes o przeprowadzce do Warszawy: po powrocie z Nowego Jorku nie chciałam wracać do Poznania
– Mam fajne mieszkanie, wymarzone, takie jakie chciałam, bo bardzo marzyłam o białych ścianach, oknach do ziemi i ścianie z cegieł. Więc wreszcie to zdobyłam, znalazłam takie, bo lubię loftowe klimaty, to jest świetne. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj wreszcie być, bo już 3 lata koczowałam po znajomych. Jeszcze się nie urządziłam, dopiero będę to robić. Mieszkam sama – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Jessica Mercedes, blogerka modowa.
Do tej pory Jessica Mercedes narzekała, że na wszystkie promocyjne imprezy, pokazy mody i bankiety w stolicy, musiała dojeżdżać z rodzinnego Poznania ponad 300 kilometrów. Podróże zabierały jej dużo czasu i pochłaniały sporo energii. Teraz wszystko będzie mieć w zasięgu ręku.
– Znalazłam to mieszkanie dzień po tym, jak wróciłam z Nowego Jorku, bo bardzo chciałam sobie znaleźć własne lokum. Po pobycie przez miesiąc w Nowym Jorku już nie chciałam wracać do Poznania. Bardzo chciałam wyjechać do dużego miasta, dlatego przeniosłam się do Warszawy. Jest fajnie – dodaje Jessica Mercedes.
Nowym mieszkaniem Jessica Mercedes pochwaliła się już znajomym. Na pierwszą parapetówkę zaprosiła koleżankę po fachu – Julię Kuczyńską „Maffashion” i wokalistę – Dawida Kwiatkowskiego. Podobnych spotkań ma być więcej, bo blogerka chce prowadzić otwarty dom.
Z raportu PRESS–SERVICES Monitoring Mediów wynika, że Jessica Mercedes Kirchner jest w trójce najbardziej medialnych blogerów modowych. W ubiegłym roku na jej temat pojawiło się 1399 informacji.
Czytaj także
- 2025-06-17: Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować
- 2025-05-28: Więcej mieszkań może powstawać na gruntach Skarbu Państwa. Trwa zagospodarowywanie 800 ha
- 2025-05-14: Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-21: Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2025-02-18: Pogłębia się brak wojskowych kadr medycznych. System ich kształcenia wymaga pilnej reformy
- 2025-01-30: Inwestycje w kamienice zyskują na popularności. Nie odstraszają nawet wyzwania konserwatorskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.