Newsy

Joanna Liszowska: W zeszłym roku zaplanowałam dużo wyjazdów, żeby zrealizować pewne swoje podróżnicze marzenia. Niestety rzadko dochodziły do skutku

2024-03-15  |  06:21

Aktorka podkreśla, że na razie nie planuje żadnego prywatnego wyjazdu. Poza tym jest już trochę uprzedzona w kwestii planowania, bo kiedy tylko siada z kalendarzem w ręku, sprawdza wolne terminy i już cieszy się na ekscytującą wyprawę, to zazwyczaj coś staje na przeszkodzie i nic z tego nie wychodzi. Dlatego teraz zamiast skrupulatnych wyliczeń zamierza skuteczniej wykorzystywać każdą lukę w grafiku zawodowym i z dnia na dzień wyruszać w jakąś nieplanowaną, ale ekscytującą podróż.

– W tym roku niczego nie planuję, bo w zeszłym roku planowałam, również dużo prywatnych wyjazdów, bo chciałam zrealizować pewne swoje marzenia, ale coś poszło nie tak. W związku z tym teraz chyba już nie będę planować. W ogóle to zauważyłam, że w moim przypadku planowane wyjazdy rzadko dochodzą do skutku, bo zawsze coś się musi wydarzyć – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Liszowska.

Dlatego teraz aktorka nie chce się trzymać sztywnych terminów i robić sobie niepotrzebnej nadziei. Będzie natomiast reagować na bieżąco i kiedy tylko znajdzie wolną chwilę, natychmiast spakuje walizkę i ruszy w jakieś urokliwe miejsce.

– Znacznie lepiej wychodzą mi spontaniczne wyjazdy. Kiedy na przykład coś tam się zmieni ze zdjęciami i nagle się okaże, że mam jakieś trzy–cztery dni wolne, to z ogromną przyjemnością, uwielbiam gdzieś pojechać, coś zobaczyć i na chwilę zmienić otoczenie – wyznaje.

Niestety na razie Joanna Liszowska ma niewiele czasu na odpoczynek, bo jednocześnie realizuje kilka projektów zawodowych i żadnego z nich nie może zaniedbywać.

– Gram w teatrach, gram w „Przyjaciółkach”, od czasu do czasu zdarzają mi się też jakieś muzyczne kwestie, odwiedziny w studiu i praca nad piosenkami, więc niech to samo dojrzewa i niech na wszystko przychodzi odpowiedni czas. Natomiast nie ukrywam, że chciałabym jednak troszkę popodróżować i troszkę zaopiekować się sobą przede wszystkim – dodaje aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.