Newsy

Kaja Śródka o swoim synku: jego styl to styl ekskluzywnego menela

2015-07-06  |  06:50

Kaja Śródka dba o wygląd swojego syna Teodora. Dobiera ubrania lekko za duże, z dobrych materiałów m.in. ekologicznych oraz wygodne. Zdradziła, że stylizuje dziecko na małego ekskluzywnego menela. Niedawno ostrzygła go także w salonie Roberta Kupisza.

Mój styl ubierania Teodora nazywamy stylem małego ekskluzywnego menela, ponieważ uwielbiam mu kupować wszystko za duże. Może on wyglądać jak biedny wycieruch, bo tu ma za duży mankiet, tam jakieś spodnie powłóczy za sobą, nogawki są popodwijane. Lubię taki rodzaj luzu, nie lubię jak się dzieci przebiera np. dziewczynki w białych rajstopkach. Moim zdaniem fajnie jak dzieci są takie luzackie i taki styl uprawiam w kontekście Tosia – mówi Kaja Śródka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylistka dba także o jakość ubrań i o to aby były wygodne  dla syna.

Ubrania, które dla niego kupuję mają być fajne, ekologiczne, wykonane z dobrych materiałów i wygodne, żeby syn mógł w nich biegać, przewracać się, żeby nic go nie obcierało. Dlatego też kupuję mu je trochę za duże, żeby miał swobodę swoich wariackich ruchów, a nie był opakowany w jakiś dziwny mundurek – mówi Kaja Śródka.

Niedawno była z synem u fryzjera w salonie Roberta Kupisza, o czym poinformowała na swoim Facebooku. Jak tłumaczy, wszystko zadziało się przez przypadek.

Do Roberta chodzę robić coś z włosami, których jak na razie mam trochę więcej niż Teodor. On przyjechał z tatą do nas w odwiedziny, a potem mieliśmy iść na lunch. Stwierdziliśmy, że możemy się powygłupiać i jakoś go ostrzyc. Maja Sablewska, która była operatorem telefonu, on strzyżony u dziewczyn i tak się zdarzyło, że pierwsze postrzyżyny rzeczywiście były takie bardzo wysublimowane, w świetnym otoczeniu – opowiada Kaja Śródka.

Syn Teodor ma rok i dwa miesiące. Jego ojcem i partnerem stylistki jest Patryk Mikiciuk.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.