Newsy

Kamil Pawelski: Największą trudnością w „TTBZ” jest wejście w daną osobę. Nie jestem zawodowym aktorem, więc to dla mnie spore wyzwanie

2019-02-14  |  06:02

Bloger nie ukrywa, że udział w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” wiąże się z silnymi emocjami, dużym stresem i ogromnym wysiłkiem. Wartością dodaną jest jednak możliwość doskonalenia warsztatu wokalno-aktorskiego i obycia ze sceną. Bloger najbardziej obawia się damskiego repertuaru i zmierzenia się z osobowością danej gwiazdy. Zapewnia też, że niezależnie od tego, jak potoczą się jego losy w TTBZ, nadal będzie doskonalił swój wokal.

Kamil Pawelski wierzy, że udział w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” będzie dla niego ciekawym doświadczeniem, a wręcz punktem zwrotnym w karierze zawodowej.

– Przyznam się szczerze, że niezmiernie się cieszę, że mogę być częścią składową 11. edycji programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, ponieważ poza samym faktem, że jest to program niezwykle lubiany przez widzów, to mam takie poczucie, że będzie to dla mnie niezła szkoła wokalno-aktorska. To jest taką wartością dodatnią, której nie mógłbym sobie nigdzie kupić, nigdzie indziej załatwić. Jest to przygoda chyba jedna z największych w moim życiu – mówi agencji Newseria Kamil Pawelski, bloger, wokalista.

Pawelski jest pod ogromnym wrażeniem rozmachu tej produkcji. Przyjmując zaproszenie do udziału w programie, nie spodziewał się jednak, że będzie go to kosztowało tyle wysiłku. Tempo pracy jest bardzo duże, a czasu na odpoczynek pozostaje niewiele.

– Jest ogromna praca – i fizyczna, i psychiczna, i jakkolwiek tego nie nazywać. Cały ten miks powoduje, że jest trochę zmęczenia materiału, a przecież mamy dopiero początek, ale z drugiej strony to podniecenie i ta cała otoczka programu powoduje, że cieszę się niezmiernie, że tu jestem – mówi Kamil Pawelski.

Bloger podkreśla jednak, że nawet pomimo ogromnego zmęczenia trzeba wziąć się w garść, odnaleźć w sobie pokłady energii i skupić na tym, by jak najlepiej się zaprezentować jurorom oraz widzom. Niełatwym zadaniem jest nie tylko zmierzenie się z damskim repertuarem, lecz także odpowiednie nastawienie mentalne. Kiedy nie jest się zawodowym aktorem, niezwykle trudno jest dokładnie odwzorować gesty, ruchy czy sposób zachowania gwiazdy, którą ma się naśladować.

– Największą trudnością jest po prostu wejście w daną osobę i to jest kluczowe. Niezależnie, czy wchodzę w rolę kobiety, czy w rolę mężczyzny, jest to dla mnie o tyle trudne, że nie jestem zawodowym aktorem. Należy też dużo zgłębić w kwestii tego, jaka jest historia powstawania danego utworu. Poza tym, tutaj muszę zapomnieć o tym, jak ja śpiewam, bardzo często muszę śpiewać nieemisyjnie. Jestem facetem z krwi i kości, a jeżeli np. mam rolę damską, to jednak wejście w damskie rejestry i spróbowanie znalezienia barwy damskiej jest dla mnie nie lada wyzwaniem – mówi Kamil Pawelski.

Kamil Pawelski wierzy, że dzięki programowi będzie mógł się zaprezentować widzom z nieznanej dotąd strony.

Charakteryzacja jest skomplikowana, bo średnio na jedną osobę trwa 4–5 godzin. Natomiast jak już jest nałożona, czyli cały ten silikon jest przyklejony na twarz, dodane są kilogramy jeżeli jest taka potrzeba i czy założone są szpilki – jeżeli jest to osoba płci pięknej, to jednak to nie jest aż tak trudne, jak mi się wydawało – mówi Kamil Pawelski.

Kamil Pawelski od dzieciństwa śpiewał i grał na saksofonie. Muzyka od zawsze była jego największą pasją, jednak przez różnego rodzaju trudności muzyczne marzenia musiał na wiele lat odłożyć na półkę. W 2018 roku zdecydował się wydać swój debiutancki album „Granice”, z którego pochodzą single: „Waiting room”, „Wisła” i „Plastikowy Spokój”. Ten ostatni zdobył II miejsce w Plebiscycie na Najbardziej Chilloutowy Utwór Roku radia ChilliZet.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Psychologia

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Alicja Węgorzewska: Ludzie są dla siebie okrutni. To, co się dzieje w naszym kraju, jest ogromną lekcją dystansu i pokory

Śpiewaczka operowa zwraca uwagę, że młodość to wyjątkowy okres w życiu. Ludzie wówczas wybierają, czym chcą się zajmować, zakładają rodziny i planują kariery. Mimo że często wydaje się im, że mają sporą wiedzę o otaczającym świecie, to doświadczenie nabywane z upływem czasu w pełni kształtuje ich charakter. Alicja Węgorzewska zaznacza, że chciałaby, aby Polacy na co dzień byli dla siebie bardziej życzliwi i wyrozumiali. To sprawiłoby, że w kraju mieszkałoby się znacznie przyjemniej.

Moda

Dorota Goldpoint: Chcę ubierać kobiety dojrzałe w rozmiarach 46 czy 48. Szycie ubrań dla zgrabnych i szczupłych osób nie jest sztuką

Projektantka przyznaje, że obecny rok miał upłynąć jej głównie na zagranicznych wyjazdach służbowych. Planowała wziąć udział w kilku dużych wydarzeniach modowych i zaprezentować na nich nową kolekcję ubrań swojej autorskiej marki. Wybuch pandemii sprawił, że wiele imprez zostało zawieszonych do odwołania. Dorota Goldpoint tłumaczy, że kwarantannę wykorzystała między innymi na podsumowania swojej kariery i przemyślenia. Zdecydowała, że pragnie jeszcze bardziej skupić się na projektowaniu kreacji dla kobiet w średnim wieku.

Handel

Tegoroczne wyprzedaże znacznie dłuższe i z większymi obniżkami. Na jesień branża odzieżowa zapowiada kolejne promocje

Letnie wyprzedaże – ze względu na pandemię – trwają w tym roku dłużej i oferują większe rabaty. Mimo trudnej sytuacji klienci wrócili do swoich zakupowych nawyków i chętnie korzystają ze zniżek. Co więcej, 76 proc. marek z branży fashion również na okres powakacyjny planuje promocje, które obejmą także nowy asortyment – wynika z badania Domodi. Sprzedaż internetowa stała się głównym źródłem dochodów dla sklepów odzieżowych i ten kanał będzie dalej podstawowym obszarem aktywności dla branży. Tym bardziej że przekonują się do niego kolejne grupy klientów, np. osoby 65+.