Newsy

Marcelina Szlachcic: Dzięki Dawidowi Kwiatkowskiemu nauczyłam się współpracować na scenie

2020-02-14  |  06:11

Młoda wokalista podkreśla, że udział w pierwszej edycji „The Voice Kids” był dla niej przygodą, dzięki której dużo się nauczyła. W trakcie popularnego talent show była członkiem drużyny Dawida Kwiatkowskiego. Wspomina, że dzięki trenerowi udoskonaliła warsztat wokalny oraz nabyła nowe umiejętności. Dowiedziała się także, na czym polega współpraca, niezwykle pomocna podczas występów scenicznych.

Szlachcic przyznaje, że Dawid Kwiatkowski jest nie tylko zdolnym wokalistą i nauczycielem, lecz także sympatycznym i empatycznym człowiekiem. To sprawia, że nauka pod jego czujnym okiem była przyjemna oraz owocna.

Dawid jest bardzo miłą osobą. Naprawdę fajnie się z nim pracowało i serdecznie go pozdrawiam – mówi w rozmowie z Agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.

Udział w „The Voice Kids” pozwolił wokalistce rozwinąć skrzydła i rozpocząć karierę. Marcelina Szlachcic zadebiutowała na muzycznym rynku tuż po zakończeniu talent show utworem zatytułowanym „Wielkie plany”. Niedawno premierę miał jej najnowszy singiel „Q&A”. Szlachcic mimo młodego wieku nie może narzekać na brak pracy i obowiązków. Zajmuje się bowiem komponowaniem repertuaru, który znajdzie się na jej debiutanckiej płycie. Mimo że na co dzień występuje solo, tłumaczy, że Kwiatkowski pokazał jej, jak ważna jest umiejętność pracy w zespole.

Dawid nauczył nas współpracować na scenie. Pamiętam pierwsze próby z Kubą i Gabrysią przed bitwą, każdy myślał o sobie, ponieważ chciał wygrać. Później Dawid wziął nas na bok i powiedział,  że musimy pracować razem – być tercetem. Myślę, że właśnie to nauczyło mnie pracy grupowej – tłumaczy wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.