Mówi: | Patricia Kazadi |
Funkcja: | prezenterka |
Patricia Kazadi: Kobiety w biznesie mają trudniej. Trudno nam zapanować nad testosteronem współpracowników
Zdaniem Patricii Kazadi kobietom jest znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie. Twierdzi też, że świat ten wciąż zdominowany jest przez mężczyzn. Prezenterka podziwia wszystkie kobiety, którym udało się tego dokonać, a do jej największych idolek należą Monika Olejnik, Ewa Minge i Teresa Rosati.
Według Patricii Kazadi człowiek sukcesu to osoba, która konsekwentnie dąży do realizacji swoich planów i marzeń, a wszelkie osiągnięcia zawdzięcza ciężkiej pracy. Artystka twierdzi, że pracowici, ambitni i obdarzeni pasją ludzie są dla niej ogromnym źródłem inspiracji. Imponują jej zwłaszcza odnoszące sukcesy kobiety, nie tylko w branży artystycznej, lecz także w biznesie.
– Jeżeli uda się jakiejś kobiecie osiągnąć ogromny sukces w biznesie czy w show-biznesie, to ja to zawsze bardzo podziwiam, popieram i trzymam się z kobietami silnie – mówi Patricia Kazadi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem artystki kobietom jest jednak znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie niż mężczyznom. Zrealizowanie zamierzonego celu może ułatwiać posiadanie dobrze dobranej ekipy współpracowników.
– Trudniej nam jest zapanować nad testosteronem naszych pracowników czy współpracowników, a umówmy się, że w biznesie mężczyźni stanowią dużo większą część – mówi Patricia Kazadi.
Gwiazda programu „You Can Dance – Po Prostu Tańcz” twierdzi, że podziwia wiele kobiet, którym w Polsce udało się osiągnąć sukces. Do grupy tej należą przede wszystkim kobiety pracujące w show-biznesie, przedstawicielki starszego pokolenia, które często musiały pokonać wiele przeszkód, aby zrealizować plany i marzenia zawodowe.
– Teresa Rosati, Ewa Minge, Monika Olejnik, to są osoby, które postanowiły osiągnąć cel bez względu na wszystko, co było dookoła w czasach, kiedy też nie było zawsze łatwo. Bardzo mi to imponuje – podkreśla Patricia Kazadi.
Prezenterka twierdzi też, że od lat wciela w życie zasadę „girl power” odnoszącą się do kobiecej siły, niezależności i pewności siebie.
Czytaj także
- 2025-04-02: Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
- 2025-03-07: Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-06: Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
- 2025-02-25: Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie
- 2025-03-26: Brak różnorodności szkodzi firmom. Nowa dyrektywa może je skłonić do zmiany podejścia
- 2024-12-11: Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
- 2025-01-08: Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
- 2024-11-28: Jedna na trzy kobiety w UE doznała w życiu przemocy. Apele o bardziej zdecydowaną walkę z tym zjawiskiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.