Newsy

Patricia Kazadi: Kobiety w biznesie mają trudniej. Trudno nam zapanować nad testosteronem współpracowników

2016-05-05  |  07:15

Zdaniem Patricii Kazadi kobietom jest znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie. Twierdzi też, że świat ten wciąż zdominowany jest przez mężczyzn. Prezenterka podziwia wszystkie kobiety, którym udało się tego dokonać, a do jej największych idolek należą Monika Olejnik, Ewa Minge i Teresa Rosati.

Według Patricii Kazadi człowiek sukcesu to osoba, która konsekwentnie dąży do realizacji swoich planów i marzeń, a wszelkie osiągnięcia zawdzięcza ciężkiej pracy. Artystka twierdzi, że pracowici, ambitni i obdarzeni pasją ludzie są dla niej ogromnym źródłem inspiracji. Imponują jej zwłaszcza odnoszące sukcesy kobiety, nie tylko w branży artystycznej, lecz także w biznesie.

– Jeżeli uda się jakiejś kobiecie osiągnąć ogromny sukces w biznesie czy w show-biznesie, to ja to zawsze bardzo podziwiam, popieram i trzymam się z kobietami silnie – mówi Patricia Kazadi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem artystki kobietom jest jednak znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie niż mężczyznom. Zrealizowanie zamierzonego celu może ułatwiać posiadanie dobrze dobranej ekipy współpracowników.

– Trudniej nam jest zapanować nad testosteronem naszych pracowników czy współpracowników, a umówmy się, że w biznesie mężczyźni stanowią dużo większą część – mówi Patricia Kazadi.

Gwiazda programu „You Can Dance – Po Prostu Tańcz” twierdzi, że podziwia wiele kobiet, którym w Polsce udało się osiągnąć sukces. Do grupy tej należą przede wszystkim kobiety pracujące w show-biznesie, przedstawicielki starszego pokolenia, które często musiały pokonać wiele przeszkód, aby zrealizować plany i marzenia zawodowe.

– Teresa Rosati, Ewa Minge, Monika Olejnik, to są osoby, które postanowiły osiągnąć cel bez względu na wszystko, co było dookoła w czasach, kiedy też nie było zawsze łatwo. Bardzo mi to imponuje – podkreśla Patricia Kazadi.

Prezenterka twierdzi też, że od lat wciela w życie zasadę „girl power” odnoszącą się do kobiecej siły, niezależności i pewności siebie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.