Newsy

Katarzyna Cichopek: Mam w sobie dużo empatii. Pomaganie to część mnie

2014-07-17  |  07:10
Katarzyna Cichopek podkreśla, że zawsze lubiła angażować się w pomoc tym, którym wiedzie się gorzej. Teraz dodatkowo wykorzystuje do tego celu swoje umiejętności aktorskie i popularność. We wrześniu do sklepów trafi zabawka edukacyjna mówiąca głosem aktorki, a część dochodów z jej sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne.

Zaczęłam pomagać na różne sposoby już w szkole podstawowej. Zawsze organizowałam zbiórki pieniędzy czy ubrań, pomagałam zwierzętom. Lubiłam pomagać i chcę pomagać. Mam w sobie duży pokład empatii. Jest to część mnie, chcę poprzez moją pomoc uczyć też moje dzieci tej wrażliwości na cierpienie innych – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Cichopek, aktorka.

Katarzyna Cichopek rozpoczęła współpracę z producentem zabawek edukacyjnych i jednej z nich udzieliła swojego głosu. Na razie aktorka nie chce zdradzać wielu szczegółów. Wiadomo tylko, że produkt jest przeznaczony dla dziewczynek.
 
Udzieliłam głosu pewnej zabawce. Nie mogę jeszcze dzisiaj powiedzieć jakiej, wszystko będzie wiadomo w sierpniu, a we wrześniu ta  trafi ona do sklepów. Jest to zabawka dla dziewczynek. Nagrywając dla niej głos, nagrywałam tak, jakbym mówiła do swojej córeczki. To jest dla mnie wyjątkowy przedmiot – dodaje Katarzyna Cichopek. 

Aktorka zdecydowała się na współpracę z producentem zabawek edukacyjnych Dumel Discovery między innymi dlatego, że ta firma będzie wspierać finansowo Fundację Dziecięca Fantazja. Aktorka, która od kilku lat jest jej ambasadorką, podkreśla, że zawsze z chęcią przyjmuje podobne propozycje.

Spotkałam Patrycję, czyli prezes fundacji „Dziecięca Fantazja”, która jest tak charyzmatyczna, przy tym uśmiechnięta i pozytywna, że to ona mnie zainspirowała do tego, żeby właśnie z tą fundacją się związać. Wiem o tym, że jak włożę tam pracę, na przykład znajdę sponsora, to wiem, że Patrycja zrobi wszystko, żeby marzenie jakiegoś dziecka było spełnione na 150 proc. – tłumaczy Katarzyna Cichopek.

Za działalność w Fundacji „Dziecięca Fantazja” Katarzyna Cichopek była nominowana w plebiscycie Gwiazdy Dobroczynności.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.