Mówi: | Katarzyna Cichopek |
Funkcja: | prezenterka, aktorka |
Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
To niewątpliwie przełomowy rok w życiu zawodowym Katarzyny Cichopek. Po zwolnieniu z TVP wraz ze swoim partnerem Maciejem Kurzajewskim znaleźli zatrudnienie w konkurencyjnej stacji. Będzie można ich oglądać między innymi w programie „Halo tu Polsat”. Ale gwiazdy „M jak miłość” nie mogło również zabraknąć na prezentacji jesiennej ramówki Telewizji Polskiej, gdzie uspokajała, że jej bohaterka nie znika z serialu.
– Z Kingą wszystko w porządku, dziękuję za troskę, nagrywamy 25. sezon serialu. W tym roku mija nam 25 lat pracy na planie, więc to jest też dla nas ogromny sukces i też uroczystość, którą będziemy hucznie, mam nadzieję, świętować. Tak że wszystko w porządku z moją postacią, ma dużo fajnych perypetii życiowych i czeka ją jeden wyjazd, chyba pierwszy raz od 14 lat gdzieś wyjeżdżamy – mówi agencji Newseria Lifestyle Katarzyna Cichopek.
Kiedy wraz z Maciejem Kurzajewskim stracili pracę w TVP, postawili na autorski podcast „Serio?”, z którym wiązali duże nadzieje. Projekt na YouTubie zgromadził 6,5 tys. subskrybentów. W sumie nagrali dziewięć odcinków, a ostatni miał premierę trzy miesiące temu. Katarzyna Cichopek przekonuje jednak, że ten temat nie jest jeszcze zamknięty.
– Oczywiście wrócimy do nagrań, jak tylko nam czas pozwoli, ale teraz mieliśmy wakacyjną przerwę. Mamy teraz tyle zajętości związanych z produkcjami, w których bierzemy udział na antenie Polsatu, ja też przy okazji jeszcze kręcę serial i za chwilę startuje rok szkolny, więc ci, co mają dzieci, to wiedzą, jaki to jest trudny okres, trzeba go przetrwać – tłumaczy.
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski poprowadzą teraz nowy śniadaniowy program „Halo tu Polsat”. Kolejny jej projekt to reality show „Moja mama i twój tata”, w którym doświadczone przez życie osoby po czterdziestce szukają szansy na nową miłość. Pomogą im w tym dorosłe dzieci. Pierwszy odcinek w środę, 4 września o godz. 20:10.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-08: Katarzyna Ankudowicz: Jestem zdruzgotana i przerażona, że Donald Trump został prezydentem. On przecież się chwali, że Putin to jego najlepszy kumpel
- 2024-11-20: Katarzyna Ankudowicz: Jestem z przemocowego domu. Dużo kosztowało mnie, żeby wyjść z tego i zacząć funkcjonować bez piętna bycia totalnie gorszą
- 2024-11-15: Rynek roślinnych zamienników nabiału jest wart 640 mln zł. Polski start-up promuje na nim produkty z łubinu
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-24: Pracownicy deklarują mocne zaangażowanie w swoją pracę. Rzadko czują wsparcie od pracodawców
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.