Newsy

Katarzyna Dowbor: Kocham Andaluzję. Z przyjemnością jeżdżę tam na wakacje do domu moich dzieci

2024-06-26  |  06:21

Prezenterka zaznacza, że część tegorocznych wakacji spędzi w pracy, m.in. na planie „Pytania na śniadanie”. Na razie jeszcze nie wie, kiedy będzie mogła wziąć urlop, ale jeśli już dostanie grafik na najbliższe miesiące, to wtedy zacznie planować letni wypoczynek.  Katarzyna Dowbor przyznaje, że bardzo lubi odpoczywać w Hiszpanii, zwłaszcza w Andaluzji, gdzie jej syn i synowa mają dom.

W wakacje „Pytanie na śniadanie” emitowane będzie siedem dni w tygodniu. W każdą niedzielę planowane są także wydania wyjazdowe realizowane z różnych polskich miejscowości. Gospodarze programu muszą więc być dyspozycyjni i zanim wyruszą na wakacyjne wojaże, powinni ustalić terminy z producentami i wydawcami. Na razie więc Katarzyna Dowbor czeka na konkretne wytyczne kierownictwa śniadaniówki.

– Teraz jeszcze nie mogę nic planować ze względu na to, że mam „Pytanie na śniadanie”, w związku z tym jak już będziemy wiedzieli, jaki jest grafik i co, gdzie, kto będzie pracował, to wtedy dopiero będę mogła planować wakacje – mówi agencji Newseria Lifestyle Katarzyna Dowbor.

Prezenterka zaznacza jednak, że ma swoje ulubione i sprawdzone kierunki wakacji, które są gwarancją udanego wypoczynku. Dużą przyjemność sprawia jej delektowanie się pięknymi miejscami i przebywanie w nich ze swoimi bliskimi.

– Na pewno Hiszpania, bo kocham to miejsce. Moje dzieciaki tam są, mają dom w Andaluzji i ja do nich tam często jeżdżę. Andaluzja jest bardzo radosna, pogodna, kolorowa, a ja kocham kolory. Poza tym tam jest dużo słońca, które też kocham. Uwielbiam, kiedy jest ciepło, bo ja zawsze marznę. To miejsce jest cudowne, także jeżeli chodzi o radość tych ludzi, oni wszyscy są uśmiechnięci, co prawda jest mañana, wszystko się zrobi jutro, ale to nie ma znaczenia. Człowiek tam troszkę zwalnia, pauzuje, wycisza się i to jest piękne w tym miejscu – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.