Newsy

Katarzyna Krupa: trzeba skończyć z robieniem z seksualności tematu tabu

2017-12-01  |  06:23

O seksie trzeba mówić głośno i otwarcie - uważa prezenterka. Jej zdaniem edukacja w tym zakresie powinna mieć miejsce od najmłodszych lat, seksualność zaczyna się bowiem budzić w bardzo wczesnym wieku.

Katarzyna Krupa jest zwolenniczką szerokiej edukacji seksualnej. Jej zdaniem o życiu erotycznym powinno się mówić dużo i otwarcie, i jak najwcześniej rozmawiać z dziećmi na ten temat. Z punktu widzenia medycyny i psychologii także dziecko jest bowiem istotą seksualną, choć w nieco innym rozumieniu niż w przypadku osób dorosłych.

Seksualność pojawia się w już bardzo młodym wieku, im wcześniej dzieci uświadamiamy tym lepiej, tym korzystniej na tym wyjdą w dorosłym życiu – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda jest zdania, że seks powinien przestać być tematem tabu, zwłaszcza że poziom wiedzy nastolatków w tym zakresie jest dość niski. Dlatego popiera takie akcje jak zainicjowana przez Anję Rubik kampania #SEXEDPL, w której wzięły udział takie gwiazdy jak Maciej Stuhr, Monika Brodka, i Maffashion.

Ja jestem bardzo otwartą osobą, jeżeli ktoś by mi zaproponował wzięcie udziału w takiej kampanii, nawet bym się nie zająknęła. Uważam, że trzeba o tym mówić – mówi Katarzyna Krupa.

Prezenterka nie zgadza się z opinią, że Polacy mają wyjątkowy problem z otwartym mówieniem o seksie. Jej zdaniem tego typu zahamowania nie mają związku z narodowością czy miejscem zamieszkania. Przyznaje natomiast, że jest to problem wielu ludzi.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.