Newsy

Krakowskie Biuro Festiwalowe: Sylwester z TVN będzie produkcją na światowym poziomie

2013-12-27  |  06:25
Mówi:Izabela Helbin
Funkcja:Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego
  • MP4
  • Krakowski sylwester będzie się tradycyjnie odbywać na Rynku Głównym. Jest to powrót do formuły, którą miasto realizowało przed kilku laty. Parterem medialnym imprezy jest telewizja TVN. Organizatorzy zamierzają usytuować scenę w nietypowym miejscu – między Sukiennicami a wieżą ratuszową.

    Scena potężna, potężna technika, genialny system nagłośnieniowy, naprawdę produkcja światowa. Na scenie pojawi się ponad 30 gwiazd mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego.

    W tegorocznym koncercie sylwestrowym udział wezmą zarówno artyści młodego pokolenia, jak i te gwiazdy, które mają już bardzo silną pozycję na rynku muzycznym. Wśród nich będą m.in.: Perfect, Agnieszka Chylińska, Tatiana Okupnik, Monika Brodka, Dawid Podsiadło czy Ewelina Lisowska.

    Podzieliliśmy ten koncert na cztery części  tak jak cztery żywioły. Atrakcją dla publiczności zarówno tej przed telewizorami, jak i tej przed samą sceną na płycie rynku będą konkursy. Mnóstwo nagród, mnóstwo atrakcji dodaje Izabela Helbin.

    Największe tegoroczne imprezy sylwestrowe odbędą się także w kilku innych polskich miastach. Gdynia organizuje sylwestra we współpracy z Telewizją Polsat, a Wrocław TVP2. W Warszawie sylwestrowy koncert odbędzie się na błoniach Stadionu Narodowego, tym razem bez udziału żadnej stacji telewizyjnej.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

    Konsument

    Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

    Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

    Żywienie

    Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

    Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.