Newsy

Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Może po konkursie Miss World otworzą się perspektywy na pracę w telewizji. Chciałabym poprowadzić jakiś program

2024-03-01  |  06:16

Miss Polonia 2022 zauważa, że wygrana w konkursie piękności przyniosła sporo zmian w jej życiu. Poza udziałem w sesjach zdjęciowych, kampaniach reklamowych i różnych eventach modelka mocno zaangażowała się w działalność charytatywną i odkryła w tym swoje powołanie. Krystyna Sokołowska chętnie angażuje się w akcje społeczne, a jej celem jest przede wszystkim wspieranie kobiet na różnych płaszczyznach. Po powrocie z Indii planuje otworzyć studio stretchingu i szukać pracy w telewizji.

Najpiękniejsza Polka jest właśnie na zgrupowaniu w Indiach i przygotowuje się do finałowej gali Miss World. Cieszy się, że dane jest jej powalczyć o koronę, ale jak podkreśla, jeszcze bardziej ceni wartość dodaną udziału w takich konkursach.

– Tak się wydaje, że konkurs piękności to są ścianki, eventy, pozowanie, ale to jest tylko czubek pięknej, ogromnej góry. Ja niesamowicie rozwinęłam się jako człowiek, właśnie poprzez działalność charytatywną, społeczną, bo tych działań, różnych imprez, zbiórek pieniędzy i czasu poświęconego dla drugiej osoby było naprawdę bardzo, bardzo dużo – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Krystyna Sokołowska.

To wszystko dało jej sporą motywację i wyznaczyło kierunek działania. Z powodzeniem prowadzi już jeden własny biznes, a w planach ma już kolejną działalność.

– Prowadzę szkołę gimnastyki artystycznej w Białymstoku i z tym są związane moje najbliższe plany, bo szykujemy się na mistrzostwa Polski i na inne międzynarodowe zawody. Poza tym otwieram studio stretchingu dla kobiet i bardzo zależy mi na tym, żeby wspierać szczególnie młode dziewczyny, ale również kobiety, które nie wierzą w siebie, aby przychodziły do mnie na zajęcia, żeby zadbały o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Prowadząc swój biznes, otwieram się na drugiego człowieka i staram się nie tylko zarabiać pieniądze, ale też pomagać innym – mówi.

Jak każda miss, Krystyna Sokołowska nie ukrywa, że marzy również o pracy w telewizji i prowadzeniu jakiegoś programu. Uważa, że ma predyspozycje do bycia prezenterką.

– Zobaczymy, może po konkursie miss świata również otworzą się różne perspektywy na pracę w telewizji, bo bardzo mocno myślę nad tym, ponieważ jako Miss Polonia prowadziłam wiele wydarzeń, również na żywo w telewizji. I znajomi, i również osoby z otoczenia podpowiadały: „Krysia, dobrze się w tym odnajdujesz, więc może pomyśl, aby w tym kierunku również uderzyć”. Czekam więc na propozycje, co świat przyniesie. Lubię poszerzać horyzonty i jestem otwarta na każdy program dotyczący urody, zdrowia, sportu, kobiet, relacji, związków – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.