Mówi: | Ewa Chodakowska |
Funkcja: | trenerka fitness |
Ewa Chodakowska wydała książkę z ćwiczeniami na każdy dzień roku
Do księgarń trafił poradnik „Rok z Ewą Chodakowską. Twój dziennik fitness”. To już kolejna książka najpopularniejszej trenerki fitness w Polsce. Tym razem przygotowała ona propozycje ćwiczeń na każdy dzień roku i na każdą partię ciała. Książka zawiera tabele planów treningowych i porady dietetyczne. Są też miejsca na zdjęcia, osobiste notatki i dokumentację swoich postępów. Publikacja już cieszy się ogromną popularnością.
– Osoby, które już trenują, które są aktywne, potrzebują wewnętrznej motywacji, potrzebują się zorganizować, coś zaplanować. Biorą tę książkę w rękę i są w stanie kontrolować treningi, kontrolować sposób, w jaki się odżywiają, jak trenują. Są tam fajnie rozpisane ćwiczenia na każdy miesiąc, bo każdy miesiąc to inna partia ciała, są wskazówki, są ciekawostki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska.
Trenerka proponuje aktywność fizyczną przez cały rok. Poprzez książkę motywuje i uczy dyscypliny.
– Śledzimy wszystkie swoje postępy, co bardzo fajnie motywuje. Możemy wklejać zdjęcia przed i po, każdego miesiąca mierzymy się, więc jest to narzędzie, z którego można korzystać każdego dnia, planując swój trening i dzień – tłumaczy trenerka.
Książka zakłada całoroczną aktywność, ale nie jest to tradycyjny kalendarz. Treningi nie muszą rozpoczynać się 1 stycznia, tylko w dowolnym momencie.
– Ja wychodzę z takiego założenia, że jednak słowo napisane mobilizuje nas o wiele bardziej niż to, które gdzieś tam sobie pomyślimy. Wiec jest to fajny prezent, który można komuś sprawić pod choinkę, życzyć sukcesów i trzymać kciuki za wytrwałość – dodaje Ewa Chodakowska.
Książka opatrzona jest zdjęciami autorstwa znanej fotograf polskich i międzynarodowych gwiazd – Marleny Bielińskiej.
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-10-24: Polacy świadomi wpływu ćwiczeń fizycznych na zdrowie. Branża fitness notuje zwiększony ruch
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-09-17: Monika Mrozowska: Zrezygnowałam z wielu projektów zawodowych, żeby się przygotować do nowego roku szkolnego. Dzieciakom zależy na tym, żebym miała dla nich czas
- 2024-09-04: Katarzyna Cichopek: Jestem bardzo empatyczną osobą i chłonę emocje innych jak gąbka. Bardzo przeżywam historie bohaterów mojego programu
- 2024-08-27: Do klubów fitness chodzi o 40 proc. więcej osób niż przed pandemią. Sieci takich obiektów szybko się rozbudowują
- 2024-08-29: Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej
- 2024-10-21: Ewa Wachowicz: W listopadzie chciałabym wyjechać na pustynię Atakama w Chile i zdobyć kolejny szczyt. Planuję wejść na sześciotysięcznik
- 2024-08-21: Ewa Wachowicz: Nigdy nie pomijam śniadania. Stosuję okno żywieniowe, więc czasem jem je bardzo późno
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.