Mówi: | Ewa Chodakowska |
Funkcja: | trenerka fitness |
Ewa Chodakowska wydała książkę z ćwiczeniami na każdy dzień roku
Do księgarń trafił poradnik „Rok z Ewą Chodakowską. Twój dziennik fitness”. To już kolejna książka najpopularniejszej trenerki fitness w Polsce. Tym razem przygotowała ona propozycje ćwiczeń na każdy dzień roku i na każdą partię ciała. Książka zawiera tabele planów treningowych i porady dietetyczne. Są też miejsca na zdjęcia, osobiste notatki i dokumentację swoich postępów. Publikacja już cieszy się ogromną popularnością.
– Osoby, które już trenują, które są aktywne, potrzebują wewnętrznej motywacji, potrzebują się zorganizować, coś zaplanować. Biorą tę książkę w rękę i są w stanie kontrolować treningi, kontrolować sposób, w jaki się odżywiają, jak trenują. Są tam fajnie rozpisane ćwiczenia na każdy miesiąc, bo każdy miesiąc to inna partia ciała, są wskazówki, są ciekawostki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska.
Trenerka proponuje aktywność fizyczną przez cały rok. Poprzez książkę motywuje i uczy dyscypliny.
– Śledzimy wszystkie swoje postępy, co bardzo fajnie motywuje. Możemy wklejać zdjęcia przed i po, każdego miesiąca mierzymy się, więc jest to narzędzie, z którego można korzystać każdego dnia, planując swój trening i dzień – tłumaczy trenerka.
Książka zakłada całoroczną aktywność, ale nie jest to tradycyjny kalendarz. Treningi nie muszą rozpoczynać się 1 stycznia, tylko w dowolnym momencie.
– Ja wychodzę z takiego założenia, że jednak słowo napisane mobilizuje nas o wiele bardziej niż to, które gdzieś tam sobie pomyślimy. Wiec jest to fajny prezent, który można komuś sprawić pod choinkę, życzyć sukcesów i trzymać kciuki za wytrwałość – dodaje Ewa Chodakowska.
Książka opatrzona jest zdjęciami autorstwa znanej fotograf polskich i międzynarodowych gwiazd – Marleny Bielińskiej.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-10: Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-12: Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską
- 2025-03-18: Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.