Newsy

Finalistka „The Voice of Poland” Natalia Sikora przygotowuje się do wydania książki

2014-06-09  |  07:20
Wokalistka Natalia Sikora z gronem najbliższych znajomych pracuje nad swoją debiutancką książką. Publikacja powstaje pod roboczym tytułem „SOSZ –  Specjaliści Od Siania Zamętu”  i będzie zawierać  wspomnienia, anegdoty i zabawne historie z życia grupy przyjaciół. Jedne były spisywane na kartce papieru w podróży lub na serwetce w restauracji, inne – nagrywane na dyktafon. Finalistka „The Voice of Poland” zapewnia, że w książce nie zabraknie również pikantnych historii. Na razie nie wiadomo, kiedy wydawnictwo trafi do księgarń. 
 
Najtrudniejsze zadanie będzie miała osoba, która będzie zbierać materiały. Bo jesteśmy takimi ludźmi, którzy potrafią na przykład jakąś anegdotę spisać na chusteczce w knajpie albo wstać rano i po prostu nagrać coś na dyktafon. Ta książka się spisuje, bo nie będzie tylko jednego autora – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natalia Sikora, wokalistka.

Współautorami książki będą przyjaciele Natalii Sikory, znajomi ze szkoły, muzycy, aktorzy i scenografowie. Łączą ich różne doświadczenia zawodowe, wspólne przeżycia i niebanalne przygody.

„SOSZ, czyli Specjaliści Od Siania Zamętu” takie hasło powstało kiedyś na jakiejś imprezie. Myśmy mieli taki skład imprezujący przez jakiś czas, teraz te imprezy się już nie odbywają, na szczęście. Ale niektóre historie naprawdę były porażające i zasługują na to, żeby się nimi podzielić. Bo cała intencja płynąca z książki „SOSZ” jest taka, że wypada, żeby się tym podzielić – uważa Natalia Sikora.

W książce nie zabraknie więc opowieści o wspólnych artystycznych  projektach, spotkaniach z nietypowymi ludźmi i pokonywaniu trudnych urzędniczych barier.

Są anegdoty z podróży, bardziej bezpieczne, mniej bezpieczne, anegdoty ze spotkań z ludźmi. Mam farta do spotykania ludzi, mówiąc grzecznie i delikatnie przetrąconych – ludzi z ulicy. Albo np. opowieść o tym, jak piszemy pismo do dyrektora instytucji, która może wesprzeć finansowo i powstaje pięć wersji, jedna od drugiej jest bezczelniejsza, i wysyłamy oczywiście najbardziej bezczelną i  okazuje się, że ten dyrektor odpowiada nam pozytywnie, a jeszcze dodaje, że dawno nikt tak bezczelnie się do niego nie zwrócił z prośbą o pieniądze na projekt – wspomina Natalia Sikora.

Natalia Sikora jest finalistką programu „The Voice of Poland” i laureatką konkursu SuperDebiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Ma na swoim koncie wiele ról teatralnych. W ubiegłym roku ukazała się jej debiutancka płyta „Zanim”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.