Mówi: | Ilona Felicjańska |
Funkcja: | modelka |
Ilona Felicjańska pracuje nad kolejną książką
Tematem kolejnej książki Ilony Felicjańskiej będzie poszukiwanie szczęścia w codziennym życiu. Jest to książka w dużej mierze autobiograficzna, autorka oprze ją bowiem o własne doświadczenia z ostatnich kilka lat. Premiera publikacji planowana jest na maj 2016 roku.
Ilona Felicjańska twierdzi, że w ciągu ostatnich czterech lat nauczyła się być szczęśliwą. Wiedzy tej dostarczyły jej liczne rozmowy z odpowiednimi ludźmi oraz decyzje, jakie sama podejmowała w trudnych momentach życia. Dziś modelka umie dostrzegać szczęście, nawet w gorsze czy mniej udane dni.
– Chcę napisać w tej książce o tym, że w pogoni za pieniędzmi, sukcesem czy sławą nie zauważamy tego, co jest naprawdę istotne. I chciałabym na to zwrócić uwagę – mówi Ilona Felicjańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Nowa książka modelki będzie miała w dużej mierze charakter autobiograficzny, autorka zawrze w niej bowiem własne doświadczenia z ostatnich lat. Od 2011 roku w życiu Ilony Felicjańskiej zaszły poważne zmiany – po wypadku samochodowym, który spowodowała w stanie nietrzeźwym, modelka publicznie przyznała się do uzależnienia od alkoholu. Przeszła kurację odwykową i zaangażowała się w pomoc osobom borykającym się z chorobą alkoholową.
– Chciałabym pokazać w tej książce moją drogę do szczęścia, którą przebyłam przez ostatnie 4 lata, czyli najlepszą drogę, jaka jest możliwa – mówi Ilona Felicjańska.
Modelka jest autorką kilku książek – thrillera erotycznego „Wszystkie odcienie czerni”, poradnika „Jak być niezniszczalną” oraz wywiadu rzeki „Cała prawda o...”.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-18: Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.