Newsy

Omenaa Mensah: Chciałabym, aby czytelnicy znali tylko tę fajniejszą część mnie. Ona może im pomóc

2014-06-18  |  07:10
Prezenterka telewizyjna Omenaa Mensah promuje swoją najnowszą książkę pt. „Twoje 3i. Intuicja, indywidualność, inteligencja, czyli kobiece sztuczki nie tylko w biznesie”. Pozycja cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród czytelników i znalazła się na liście najlepiej sprzedających się poradników w sieci Empik.

Nowa książka Mensah pojawiła się na półkach sklepowych 21 maja. Już nieco ponad tydzień od premiery pozycja pojawiła się na szóstym miejscu najlepiej sprzedających się książek w Empiku w kategorii rozwój osobisty, motywacja.

Przyjęcie mojej książki mile mnie zaskoczyło, bo w naszym kraju przyzwyczaiłam się do ciągłej krytyki. A nagle okazało się, że wskoczyłam na fajną pozycję w Top Ten w Empiku w kategorii poradników. Myślę, że to wynika z tego, że ta książka oparta jest na praktycznych i prawdziwych doświadczeniach, które mogą być pomocne czytelniczce w pracy nad sobą i przystosowaniu się do nowych okoliczności zawodowych. Więc właśnie w tym upatruję tego, że pozycja się broni – stwierdza dziennikarka.

Mensah uważa, że nie każdy sekret związany z jej pracą i życiem prywatnym powinien ujrzeć światło dzienne. Prezenterka zaznacza jednak, że niektóre szczegóły kariery mogą pomóc innym kobietom wchodzącym na rynek pracy.

Jestem osobą publiczną, a to co robię zawodowo i biznesowo to dwie różne historie. Pracuję w mediach, przez co jest to także część mojego życia. Często praca może mieć wartość edukacyjną, tak jak w przypadku ostatniej podróży do Afryki i pokazania tego kontynentu z innej perspektywy. Jest oczywiście wiele spraw, które, mam nadzieje, nigdy nie wyjdą poza moją głowę czy też poza krąg moich znajomych. Chciałabym, aby czytelnicy znali tylko tę fajniejszą część mnie, która może pomóc innym i czegoś ich nauczyć. Tak jest też w przypadku tej książki, chociaż niektóre porady na pewno zostaną uznane za otwieranie się. Jeżeli jednak ma to pomóc młodej dziewczynie w określeniu drogi zawodowej, to dlaczego mam tego nie robić – dodaje Mensah.

Omenaa Mensah od ponad 10 lat związana jest z telewizją TVN oraz TVN Meteo. Największą popularność zdobyła jako prezenterka pogody. Dodatkowo prowadzi programy podróżnicze oraz  lifestylowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.