Mówi: | Omenaa Mensah |
Funkcja: | prezenterka |
Omenaa Mensah: Chciałabym, aby czytelnicy znali tylko tę fajniejszą część mnie. Ona może im pomóc
Nowa książka Mensah pojawiła się na półkach sklepowych 21 maja. Już nieco ponad tydzień od premiery pozycja pojawiła się na szóstym miejscu najlepiej sprzedających się książek w Empiku w kategorii rozwój osobisty, motywacja.
– Przyjęcie mojej książki mile mnie zaskoczyło, bo w naszym kraju przyzwyczaiłam się do ciągłej krytyki. A nagle okazało się, że wskoczyłam na fajną pozycję w Top Ten w Empiku w kategorii poradników. Myślę, że to wynika z tego, że ta książka oparta jest na praktycznych i prawdziwych doświadczeniach, które mogą być pomocne czytelniczce w pracy nad sobą i przystosowaniu się do nowych okoliczności zawodowych. Więc właśnie w tym upatruję tego, że pozycja się broni – stwierdza dziennikarka.
Mensah uważa, że nie każdy sekret związany z jej pracą i życiem prywatnym powinien ujrzeć światło dzienne. Prezenterka zaznacza jednak, że niektóre szczegóły kariery mogą pomóc innym kobietom wchodzącym na rynek pracy.
– Jestem osobą publiczną, a to co robię zawodowo i biznesowo to dwie różne historie. Pracuję w mediach, przez co jest to także część mojego życia. Często praca może mieć wartość edukacyjną, tak jak w przypadku ostatniej podróży do Afryki i pokazania tego kontynentu z innej perspektywy. Jest oczywiście wiele spraw, które, mam nadzieje, nigdy nie wyjdą poza moją głowę czy też poza krąg moich znajomych. Chciałabym, aby czytelnicy znali tylko tę fajniejszą część mnie, która może pomóc innym i czegoś ich nauczyć. Tak jest też w przypadku tej książki, chociaż niektóre porady na pewno zostaną uznane za otwieranie się. Jeżeli jednak ma to pomóc młodej dziewczynie w określeniu drogi zawodowej, to dlaczego mam tego nie robić – dodaje Mensah.
Omenaa Mensah od ponad 10 lat związana jest z telewizją TVN oraz TVN Meteo. Największą popularność zdobyła jako prezenterka pogody. Dodatkowo prowadzi programy podróżnicze oraz lifestylowe.
Czytaj także
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-24: Firmy dostosowują biura do nowych realiów na rynku pracy. Coraz częściej są miejscem spotkań i budowania relacji
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-09-12: Sektor kosmiczny potrzebuje nowych pracowników. To szansa dla młodych inżynierów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.