Newsy

Omenaa Mensah: tak naprawdę nigdy nie wiesz, czy po pewnej nocy nie obudzisz się księżniczką

2014-01-24  |  07:20
Omenaa Mensah od kilku dni jest bohaterką medialnych doniesień o tym, że spotyka się z księciem Janem Lubomirskim-Lanckorońskim. Para do tej pory nie potwierdziła informacji o swoim związku. – Show-biznes rządzi się swoimi prawami. Tak naprawdę nigdy nie wiesz, czy po pewnej nocy nie obudzisz się księżniczką – komentuje plotki prezenterka pogody.

Po raz pierwszy o tym, że Omenaa Mensah i książę Jan Lubomirski spotykają się, napisał magazyn „Party”. Z informacji dziennikarzy wynika, że para poznała się kilka miesięcy temu na bankiecie i bardzo zaprzyjaźniła. Według doniesień pisma, od tamtej pory Omenaa i Jan spotykają się regularnie.

Pogodynka i milioner oficjalnie nie potwierdzili jednak tej informacji, nie ukazały się także żadne zdjęcia, które mogłyby potwierdzać zażyłość pary. Ale na pytanie, co zrobiłaby, gdyby książę zadzwonił z propozycją spotkania, Omenaa odpowiada, że nie odmówiłaby.

Jeśli książę zadzwoni z propozycją kolacji, już wiem, co na tę kolację przygotuję. Ostatnio nauczyłam się robić sushi pod okiem mistrza Wilsona Chunga z Japonii, więc pewnie będzie to seksowne sushi. Więcej nie powiem na temat mnie i księcia
mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Omenaa Mensah.

Prezenterka od października 2013 r. jest rozwiedziona. Jan Lubomirski oficjalnie zakończył swoje 12-letnie małżeństwo z Dominiką Kulczyk miesiąc później.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.