Newsy

Omenaa Mensah: tak naprawdę nigdy nie wiesz, czy po pewnej nocy nie obudzisz się księżniczką

2014-01-24  |  07:20
Omenaa Mensah od kilku dni jest bohaterką medialnych doniesień o tym, że spotyka się z księciem Janem Lubomirskim-Lanckorońskim. Para do tej pory nie potwierdziła informacji o swoim związku. – Show-biznes rządzi się swoimi prawami. Tak naprawdę nigdy nie wiesz, czy po pewnej nocy nie obudzisz się księżniczką – komentuje plotki prezenterka pogody.

Po raz pierwszy o tym, że Omenaa Mensah i książę Jan Lubomirski spotykają się, napisał magazyn „Party”. Z informacji dziennikarzy wynika, że para poznała się kilka miesięcy temu na bankiecie i bardzo zaprzyjaźniła. Według doniesień pisma, od tamtej pory Omenaa i Jan spotykają się regularnie.

Pogodynka i milioner oficjalnie nie potwierdzili jednak tej informacji, nie ukazały się także żadne zdjęcia, które mogłyby potwierdzać zażyłość pary. Ale na pytanie, co zrobiłaby, gdyby książę zadzwonił z propozycją spotkania, Omenaa odpowiada, że nie odmówiłaby.

Jeśli książę zadzwoni z propozycją kolacji, już wiem, co na tę kolację przygotuję. Ostatnio nauczyłam się robić sushi pod okiem mistrza Wilsona Chunga z Japonii, więc pewnie będzie to seksowne sushi. Więcej nie powiem na temat mnie i księcia
mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Omenaa Mensah.

Prezenterka od października 2013 r. jest rozwiedziona. Jan Lubomirski oficjalnie zakończył swoje 12-letnie małżeństwo z Dominiką Kulczyk miesiąc później.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.