Newsy

Lana Nguyen przygotowuje nową kolekcję. Będzie cała różowa

2014-07-02  |  05:40
Lana Nguyen jest młodą polską projektantką o wietnamskich korzeniach. W swoich projektach łączy kulturę azjatycką i europejską. Projektantka, chociaż tworzy modę, przyznaje się, że sama nie ma pojęcia o tym, co jest modne w tym sezonie i jakie są najnowsze trendy. Rzadko zagląda do sieciówek.

Wolę tworzyć własne ubrania. Nie znam się na trendach, noszę to, co mi się podoba, w czym się dobrze czuję. Teraz na przykład bardzo lubię pastelowe kolory, odcienie różu i metaliczne spódniczki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle projektantka Lana Nguyen.

Lana Nguyen przygotowuje się do obrony tytułu magistra sztuki na Wydziale Projektowania Ubioru w Łodzi. Jej kolekcja ma prezentować kobiecą zmysłowość.

Kolekcja traktuje o zmysłach kobiety w sztuce, literaturze, również modzie. Moja kolekcja będzie po prostu odzwierciedleniem mojego podglądu na to, jak wygląda zmysłowa kobieta. Mogę jeszcze zdradzić, że kolekcja będzie cała różowa – dodaje projektantka.

Pod koniec lipca Nguyen zaprezentuje swoją kolekcję w Londynie podczas targów mody Pure London. Projektantka przyznaje, że to będzie jej jedyny wypoczynek w tym roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.