Newsy

Lana Nguyen przygotowuje nową kolekcję. Będzie cała różowa

2014-07-02  |  05:40
Lana Nguyen jest młodą polską projektantką o wietnamskich korzeniach. W swoich projektach łączy kulturę azjatycką i europejską. Projektantka, chociaż tworzy modę, przyznaje się, że sama nie ma pojęcia o tym, co jest modne w tym sezonie i jakie są najnowsze trendy. Rzadko zagląda do sieciówek.

Wolę tworzyć własne ubrania. Nie znam się na trendach, noszę to, co mi się podoba, w czym się dobrze czuję. Teraz na przykład bardzo lubię pastelowe kolory, odcienie różu i metaliczne spódniczki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle projektantka Lana Nguyen.

Lana Nguyen przygotowuje się do obrony tytułu magistra sztuki na Wydziale Projektowania Ubioru w Łodzi. Jej kolekcja ma prezentować kobiecą zmysłowość.

Kolekcja traktuje o zmysłach kobiety w sztuce, literaturze, również modzie. Moja kolekcja będzie po prostu odzwierciedleniem mojego podglądu na to, jak wygląda zmysłowa kobieta. Mogę jeszcze zdradzić, że kolekcja będzie cała różowa – dodaje projektantka.

Pod koniec lipca Nguyen zaprezentuje swoją kolekcję w Londynie podczas targów mody Pure London. Projektantka przyznaje, że to będzie jej jedyny wypoczynek w tym roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.