Newsy

Lara Gessler: moja mama jest nie do powstrzymania, więc trudno jest nie być z niej dumną

2018-11-23  |  06:17

Lara Gessler nazywa swoją mamę „żelazną damą polskiej gastronomii” i podkreśla, że jest osobą o silnym charakterze, do tego niezwykle kreatywna i konsekwentna w działaniu. Zdaniem córki Magdy Gessler restauratorka powinna być wzorem dla wielu ludzi, którym brakuje pomysłów na życie i motywacji do podejmowania nowych wyzwań. 

Lara Gessler przyznaje, że jej matka ma ognisty temperament i sto pomysłów na minutę. To torpeda pełna pasji i wzór kobiety.

Moja mama jest nie do powstrzymania, więc trudno jest nie być z niej dumną. Wydaje mi się, że biorąc pod uwagę to, jak późno zaczęła karierę, bo miała ponad 40 lat – a wcześniej była zupełnie niemedialna, to myślę, że to daje siłę wielu osobom. Szczególnie do myślenia mają młodzi, którzy czasami są po dwudziestce i już nie mają siły, więc myślę, że trzeba spojrzeć na moją mamę i się poważnie zastanowić – mówi agencji Newseria Lara Gessler.

Lara Gessler przyznaje, że w wielu sytuacjach stara się być dla mamy oparciem. Studzić emocje pomaga jej dystans, opanowanie i dyscyplina. Wspólna praca dodatkowo zacieśnia więzi i pozwala spędzać więcej czasu razem. Choć teraz obydwie są rozpoznawalne i mają swoich fanów, to córka restauratorki dokładnie nie pamięta tej pierwszej fali popularności, jaka spadła na jej mamę.

– Przegapiłam to. Mieszkałam wtedy już gdzieś indziej, sama, więc mimo że przez pierwsze dwa sezony „Kuchennych Rewolucji” jeździłam z nią, to jednak wtedy jeszcze to nie było tak mocne, jak jest w tej chwili. Po jakimś czasie, jak z nią gdzieś wyszłam, to mówię: Boże kochany, co się dzieje? Nie mam w ogóle takiego poczucia, to jest jednak mama – mówi Lara Gessler.

Obie panie łączy pasja do gotowania i zamiłowanie do sztuki. Lara Gessler konsekwentnie realizuje swoje pomysły, ale nie tylko kulinarne, bo spełnia się również na innych płaszczyznach. Ostatnio zaprojektowała kolekcję sukien ślubnych.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.