Mówi: | Macademian Girl |
Funkcja: | prezenterka telewizyjna, blogerka modowa |
Macademian Girl: Marzy mi się program oparty na modzie i metamorfozach. W naszej stacji nie było jeszcze takiego formatu, a ta tematyka jest trochę spychana na bok
Blogerka mówi, że doskonale czuje się w roli gospodyni programu „Pytanie na śniadanie” i nie ukrywa, że ma apetyt na więcej. Czeka na kolejne propozycje od stacji, w której robi karierę, i wierzy, że dzięki doświadczeniom zdobytym w śniadaniówce poradzi sobie również z większymi formatami. Marzy jej się chociażby projekt poświęcony modzie i metamorfozom.
Macademian Girl można oglądać w „Pytaniu na śniadanie” w duecie z Robertem El Gendym. Blogerka docenia to, że dostała od TVP szansę na sprawdzenie się w takiej roli.
– Kocham tę pracę, to jest absolutnie moja ulubiona praca telewizyjna do tej pory i fantastycznie się odnajduję w tym programie. Mam fantastycznego współprowadzącego, Roberta El Gendy’ego, więc to sprawia, że z wielką radością, nawet jeżeli muszę wstać o 4.30, wstaję do tej pracy z uśmiechem na ustach. I po półtora roku mogę powiedzieć tylko tyle, że jestem w tej pracy za każdym razem, z każdym dniem i z każdym odcinkiem coraz bardziej zakochana, więc chciałabym jak najwięcej tego typu projektów i prowadzić programy – mówi agencji Newseria Lifestyle Macademian Girl.
Blogerka modowa tłumaczy, że formuła programu realizowanego na żywo jest dla niej niezwykle ekscytująca. W każdej chwili może bowiem wydarzyć się coś zaskakującego i trzeba odpowiednio na to zareagować.
– Uwielbiam prowadzić na żywo i przyznam szczerze, że daje mi to ogromną satysfakcję. To jest bardzo trudny warsztat dziennikarski. Od początku patrzyłam z ogromnym podziwem na Marzenę Rogalską czy Tomka Kammela, oni są niedoścignionymi wzorami scenicznego luzu. Tym bardziej się cieszę, że mogę się od nich uczyć. Jest to coś, co mi sprawia wiele radości, i mam nadzieję, że oprócz programu śniadaniowego będzie mi też dane poprowadzić jakiś inny program w mojej stacji. Tych formatów jest bardzo dużo, więc mam nadzieję, że w końcu się trafi też coś dla mnie – mówi Macademian Girl.
Blogerka nie ukrywa, że z przyjemnością poprowadziłaby program związany z jej największą pasją, jaką jest moda. Mogłaby w nim na przykład doradzać innym w kwestii doboru codziennych stylizacji bądź pomagać im w zmianie sposobu ubierania. Zapewnia, że ma wiele pomysłów, czeka tylko na zielone światło od producentów.
– Marzy mi się program oparty na modzie, trochę na metamorfozach, dlatego że w naszej stacji nie było takiego formatu i brakuje tego, jakoś ta moda wciąż jest spychana na bok. Uważam, że nasi widzowie są już gotowi i chętni, ale nie na wielką modę z wybiegów, tylko na fajną modę do codziennego życia, żeby podkreślić atuty na co dzień, bo ja jestem zwolenniczką mody prawdziwej. Na wybiegi i na fashion weeki jadę po to, żeby się zainspirować, a jednak wszystko przełożyć na grunt życia codziennego – mówi Macademian Girl.
Czytaj także
- 2022-12-16: Fundusze unijne wywołały boom inwestycyjny w Polsce Wschodniej. Duża część wsparcia trafiła na nowe drogi i transport publiczny
- 2022-12-19: Finansowy zastrzyk dla początkujących start-upów może otwierać drogę do ich szybkiego rozwoju. Milionowe przychody są możliwe do osiągnięcia w ciągu kilku lat
- 2022-11-09: Mimo kumulacji kryzysów samorządy nie rezygnują z inwestycji. Największe środki przeznaczają na drogi
- 2022-11-16: Przyszłoroczne budżety samorządów będą jednymi z najtrudniejszych w ostatnich latach. Lokalne władze szukają oszczędności i dodatkowych wpływów
- 2022-11-09: Dorota Goldpoint: W mojej pracowni powstały stylizacje na pogrzeb królowej Elżbiety II. Część przedstawicieli rodziny królewskiej nie zastosowała się do protokołu
- 2022-12-08: Dorota Goldpoint: Kobiety w Dubaju czy USA celebrują wyjścia, więc elegancko się ubierają na kolację czy spotkanie z przyjaciółką. Tam nie nosi się szaroburych ubrań jak w Europie
- 2022-12-02: Ewa Kasprzyk: Nie mam czasu na bawienie się modą. Czasami lubię założyć coś, co wykracza poza schematy zarezerwowane dla pewnego wieku i dla pewnych kobiet
- 2022-11-29: Natalia Jakuła: Uwielbiam połączenie stylu sportowego i eleganckiego. Jest to bardzo kobiece, wygodne i nareszcie modne
- 2022-11-21: Marta Kuligowska: Moda nie jest czymś, co spędza mi sen z powiek. Jako dziennikarz informacyjny muszę wyglądać elegancko, ale skromnie
- 2022-12-20: Marta Lech-Maciejewska: Moda jest dla mnie czymś więcej niż tylko samym ubraniem. Jest sposobem na wyrażenie siebie, to mój własny podpis, który zostawiam w świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Gwiazdy

Projektanci mody liczą się ze skutkami kryzysu i inflacji. Najpierw pandemia, teraz sytuacja gospodarcza utrudniają planowanie działalności
Sytuacja gospodarcza i geopolityczna wpływa też na świat mody. Projektantka Gosia Baczyńska podkreśla, że okres pandemii był w jej branży bardzo trudny dla przedsiębiorców, którzy przetrwali w zasadzie tylko dzięki dywersyfikacji działalności. Po zniesieniu największych restrykcji nastąpiło wprawdzie ożywienie, na które jednak szybko przełożyło się spowolnienie w gospodarce i wybuch wojny. Teraz z kolei Baczyńska mierzy się z wysokim kursem euro i brakiem krawcowych.
Prawo
Problem mobbingu w Polsce wciąż narasta. Osoby stosujące przemoc w pracy często pozostają bezkarne

Z ubiegłorocznych badań UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl wynika, że 40 proc. pracowników zetknęło się z sytuacją o charakterze mobbingowym w poprzedzającym badanie półroczu. Choć to mniej niż odsetek osób wskazujących na brak takich form przemocy w miejscu pracy, to jednak wielu pracowników nie potrafi odróżnić, co można określić jako mobbing, a co nie. Problem w polskich firmach wciąż narasta i może mieć poważne konsekwencje. Tym bardziej że osoby mobbingujące często pozostają bezkarne.
Bankowość
1/3 małych firm w Polsce prowadzą kobiety. Do przejścia na swoje skłania je przede wszystkim chęć niezależności

Potrzeba niezależności, chęć pracy na własnych zasadach i zdobycia większej swobody oraz większe możliwości samorozwoju – to główne czynniki, które skłaniają kobiety do zakładania własnych biznesów – pokazuje raport „Siła przedsiębiorczyń”, opracowany przez Nest Bank i Fundację Kobiety e-biznesu. Wynika z niego również, że kobiety biorą na siebie większość zadań w ramach prowadzenia swojej firmy i finansują ją głównie z oszczędności. – Kobiety, które już prowadzą swoją działalność, bardzo dbają o płynność finansową, są ostrożne. Z tego względu potrzeba zewnętrznego finansowania nie jest wśród nich duża – mówi dr Karolina Mitraszewska, wiceprezeska zarządu Nest Banku.